• 31.12.24, 09:29

Maxima külastatavus pühade ajal suurenes, mandariine müüdi üle 100 tonni

Pikad pühad ja mitmed atraktiivsed kampaaniapakkumised suurendasid kauplustes pühadeperioodil aasta varasemaga võrreldes ostude arvu pea 3% võrra.
Mandariinid on jätkuvalt üheks populaarseimaks jõulutooteks
  • Mandariinid on jätkuvalt üheks populaarseimaks jõulutooteks
  • Foto: Unsplash
Kuigi jaekaubanduses on pikalt kestnud mahtude langus ning inimeste ostuvalikud on olnud seotud kampaaniapakkumistega, siiski jõuludel armastatud maitsetele allahindlust ei tehtud ning ostukorvi jõudsid ka mitmed premium-tooteid. “Olgugi, et Maxima pühadeaegsest ostustatistikast koorub nii mõnigi uuem trend, on jätkuvalt hinnas traditsioonilised jõuluroad,“ selgitas Maxima müügi- ja turundusosakonna juht Jaanika Terasmaa.

Seotud lood

Uudised
  • 16.12.24, 10:25
Pärnu Maxima remont neelab jaeketi suurima investeeringu uuel aastal
Maxima hüpermarket Pärnus Riia tänaval suletakse jaanuari alguses renoveerimiseks, mis läheb maksma 8 miljonit eurot. See on jaeketi suurim investeering 2025. aastal.
TOP
  • 06.12.24, 14:33
TOP 50 | Vaid ühel toidu- ja esmatarbekaupade jaemüüjal läheb oluliselt paremini kui teistel
Infopanga toidu- ja esmatarbekaupade kvartaliaruandest on selgunud, et käibe kasvu üle saavad rõõmu tunda pigem discounterid. Väga suurt rõõmu saab tunda vaid üks.
Uudised
  • 01.10.24, 15:17
Maxima Eesti juht: tulev aasta tuleb selgelt kvaliteediaasta
Maximal on plaan turule tuua spetsaiaalselt pühade perioodiks taskukohane premium toodete valik, tuleval aastal muuta tundmatuseni Pärnu Maxima XXX ning investeerida erinevatesse keskkonnajalajälge vähendavatesse meetmetesse.
Uudised
  • 18.11.24, 11:04
Maxima Eesti: jaekaubanduse langust leevendavad saabuvad ostupühad
Euroopa Liidu liikmesriikide vaates on Eesti jaekaubanduse maht olnud viimastel kuudel kõige järsema langusega. Lähikuude tarbimist mõjutab suurte kampaaniate algus, mille edukus peitub selles, kuidas turuosalised teineteisest eristuda suudavad.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele