• 27.01.25, 09:40

Restoranipidajad ühest suust: varem oli see äri, nüüd aga hobi

“Ka sel aastal surume hambad risti ja plaanime edasi minna. Tuleb endal kusagil rohkem töötada, rohkem vahetusi teha, kasutada võimalikult vähe tööjõudu,“ kirjeldab eesootavat aastat restoranide Moon ja Kolm Sibulat omanik Roman Zaštšerinski ning valmistub võitluseks ellujäämise nimel.
Restoranide Moon ja Kolm Sibulat omanik Roman Zaštšerinski (pildil) nõustub kolleegi Pavel Gurjanoviga, et toitlustussektor on praegu kriisis. “Jah, varem oli see äri, nüüd hobi.”
  • Restoranide Moon ja Kolm Sibulat omanik Roman Zaštšerinski (pildil) nõustub kolleegi Pavel Gurjanoviga, et toitlustussektor on praegu kriisis. “Jah, varem oli see äri, nüüd hobi.”
  • Foto: Raul Mee
Kui varem kuulus peakokale ja restoranipidajale Pavel Gurjanovile toitlustusasutus nimega Kogu Resto ja Pagar, siis nüüd on nimi lühenenud lihtsalt Kogu Restoks. Eelmisel aastal pani Gurjanov pagariäri kinni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele