• 20.01.25, 15:14

Kohus on otsustanud: Prisma ei pea Linnamäe keskuses poodi taasavama

Harju maakohus jõudis 20. jaanuaril otsusele Prisma Peremarketi ja Linnamäe keskuse haldaja L95 OÜ vahelises kohtuasjas, kus L95 OÜ nõudis, et Prisma hoiaks Linnamäe keskuses supermarketi avatuna. Kohus jättis L95 OÜ hagi rahuldamata ja kinnitas Prisma seisukohta, et Prismal pole kohustust Linnamäe keskuses supermarketit taasavada.
2022. aastal avatud Linnamäe Prisma
  • 2022. aastal avatud Linnamäe Prisma
  • Foto: TIIT MOTUS
„Oleme kohtuotsusega rahul, sest supermarketi lahti hoidmine Linnamäe keskuses oleks äärmiselt ebamõistlik ja annaks tulemuseks vaid meeletustes kogustes toidu raiskumineku. Oleme valmis maksma L95 OÜ-le renti üürilepingus määratud perioodi lõpuni ning loodame, et saame nüüd selle ärivaidluse selja taha jätta,“ sõnas Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä.

Seotud lood

TOP
  • 14.01.25, 15:59
TOP 25 | Vaata, millised kaupmehed kõige rohkem makse maksid!
Loe, millised jae- ja hulgimüüjad kui ka automüüjad maksid 2024. aasta vältel kõige rohkem makse.
Uudised
  • 03.01.25, 11:23
Prisma langetab jaanuaris omabränditoodete hinda
Alates 3. jaanuarist langetab Prisma Xtra omabränditoodete hindu veelgi, et vähendada erinevate maksutõusude mõju.
Uudised
  • 31.12.24, 09:22
Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä: kaubanduse konsolideerumine tooks kaasa soodsamad hinnad
Möödunud aasta oli kaubandussektori jaoks küllaltki keeruline, peegeldades Eesti majanduse üldisemaid arenguid. Pikalt kestnud majanduslangus ja tarbijate kindlustunde kukkumine seadsid nii kaupmeestele kui ka klientidele mitmeid proovikive, rääkis Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Uudised
  • 13.12.24, 10:18
Prisma hankedirektor: vinduv majandus on pannud eestlased kodus süüa tegema
Mitu aastat jahtunud majandus on jätnud jälje eestlaste tarbimisharjumustele ning hinnatundlikkus on ostukäitumisest aina selgemalt näha, selgus Prisma 2024. aasta statistikast.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele