Prisma hankedirektor: vinduv majandus on pannud eestlased kodus süüa tegema
Mitu aastat jahtunud majandus on jätnud jälje eestlaste tarbimisharjumustele ning hinnatundlikkus on ostukäitumisest aina selgemalt näha, selgus Prisma 2024. aasta statistikast.
Prisma Peremarketi sortimendidirektor Kaimo Niitaru
Foto: Raul Mee
Viimase aasta jooksul on hüppeliselt tõusnud lahtiste juurviljade ja söögi valmistamiseks kasutatavate piimatoodete müük. Piimatoodete kategoorias eelistatakse ka aina enam soodsamaid alternatiive, nende seas kilepiima ja Prisma omatooteid.
Infopanga toidu- ja esmatarbekaupade kvartaliaruandest on selgunud, et käibe kasvu üle saavad rõõmu tunda pigem discounterid. Väga suurt rõõmu saab tunda vaid üks.
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.