• 31.12.24, 09:22

Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä: kaubanduse konsolideerumine tooks kaasa soodsamad hinnad

Möödunud aasta oli kaubandussektori jaoks küllaltki keeruline, peegeldades Eesti majanduse üldisemaid arenguid. Pikalt kestnud majanduslangus ja tarbijate kindlustunde kukkumine seadsid nii kaupmeestele kui ka klientidele mitmeid proovikive, rääkis Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Prisma Eesti maajuht Teemu Tanel Kilpiä
  • Prisma Eesti maajuht Teemu Tanel Kilpiä
  • Foto: TIIT MOTUS
Eestlaste kindlustunne on täna madalam kui meie lõunanaabritel. Riigi lähenemine eelarve tasakaalustamisele ja majanduskriisi leevendamisele on olnud vastutustundlik pikaajalises perspektiivis, vähendades tulevaste põlvkondade maksekoormust, kuid lühiajaliselt on see vähendanud tarbijate usku tulevikku. Tarbija ebakindlus tähendab kaubanduse vaatenurgast seda, et kliendid pigem säästavad, planeerivad oma oste põhjalikumalt, lükkavad suuremad ostud tulevikku ning otsivad pigem soodsamaid kaupu ja allahindluseid.

Seotud lood

TOP
  • 06.12.24, 14:33
TOP 50 | Vaid ühel toidu- ja esmatarbekaupade jaemüüjal läheb oluliselt paremini kui teistel
Infopanga toidu- ja esmatarbekaupade kvartaliaruandest on selgunud, et käibe kasvu üle saavad rõõmu tunda pigem discounterid. Väga suurt rõõmu saab tunda vaid üks.
Uudised
  • 27.09.24, 09:59
Prisma maajuht Teemu Kilpiä: avame lähiaastatel kaks uut kauplust
Tuleva aasta märksõnad Prisma jaoks on tagasihoidlikkus ning targad investeeringud, lähiaastatel plaanitakse laieneda uutesse linnadesse.
Saated
  • 30.05.24, 19:38
Prisma jätkas miinuses: teatud aastate kahjum on planeeritud
Jaeketi Prisma käive kasvas eelmisel aastal, kuid seda tegi ka kahjum ning juba teist aastat järjest, Prisma esindajate sõnul on kahjum planeeritud.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.05.25, 13:00
Kuidas mõjutab pakitarne e-poe edukust?
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele