Eesti tarbijate kindlustunne on endiselt vähenemas, poodidest otsitakse allahindluseid ja sooduspakkumisi. Uued maksutõusud ning lisanduvad maksud kahandavad klientide optimismi üha enam ning panevad neid ostuotsuseid veelgi hoolikamalt kaaluma. Prisma soovib selles olukorras olla tarbijale toeks, pakkudes konkurentsivõimelisi hindu ja usaldusväärseid tooteid.
Möödunud aasta oli kaubandussektori jaoks küllaltki keeruline, peegeldades Eesti majanduse üldisemaid arenguid. Pikalt kestnud majanduslangus ja tarbijate kindlustunde kukkumine seadsid nii kaupmeestele kui ka klientidele mitmeid proovikive, rääkis Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Mitu aastat jahtunud majandus on jätnud jälje eestlaste tarbimisharjumustele ning hinnatundlikkus on ostukäitumisest aina selgemalt näha, selgus Prisma 2024. aasta statistikast.
Infopanga toidu- ja esmatarbekaupade kvartaliaruandest on selgunud, et käibe kasvu üle saavad rõõmu tunda pigem discounterid. Väga suurt rõõmu saab tunda vaid üks.
Muutunud majanduskeskkond on tugevasti mõjutanud kogu kohalikku kaubandusmaastikku. Inimesed on hädas kasvava hinnatasemega ning see mõjutab otseselt ostujõudlust ja tarbimisharjumusi.
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.