• 02.12.24, 10:09

Uuring: enamik inimesi on valmis soodsa kauba saamise nimel pingutama

Muutunud majanduskeskkond on tugevasti mõjutanud kogu kohalikku kaubandusmaastikku. Inimesed on hädas kasvava hinnatasemega ning see mõjutab otseselt ostujõudlust ja tarbimisharjumusi.
Prisma Peremarketi sortimendidirektor Kaimo Niitaru
  • Prisma Peremarketi sortimendidirektor Kaimo Niitaru
  • Foto: Raul Mee
Norstati uuringust selgs, et 67% inimestest on nõus täna kulutama tavapärasest kuni pool tundi rohkem aega külastamaks erinevaid poode, kus on soovitud toodetele parem hind.

Seotud lood

Uudised
  • 03.10.23, 14:20
Tarbijad eelistavad üha vähem eestimaist toitu. Ostma meelitab odav hind
Viimasest Kantar Emori ja Toiduliidu ühisest ostukäitumise jaeseire uuringust selgus, et kodumaiste toidukaupade eelistus Eesti tarbijate seas on langenud viimase kümne aasta madalaimale tasemele. Aina suuremaks valiku kriteeriumiks kerkib sooduspakkumine ja odavam hind.
Uudised
  • 12.12.22, 09:03
Kuidas mõjutab raske majanduslik aeg e-kaubandust?
Valdkonna tegijad annavad vastuse.
Mõni pood juba tunnetab langust, teine mitte. Kuidas hoida kulusid kokku ja müüke aktiivsena? Kogemust ja nõu jagavad Montonio, e-Selver, maarahvapood.ee, hammas32.ee ning E-Kaubanduse Liit.
Uudised
  • 09.08.22, 17:24
Uuring: Tarbijad otsivad poest odavamaid tooteid
Kuna toodete hinnakasv on olnud järks, siis on suurenenud ka tarbijate hinnatundlikus, selgub Kantar Emori ja Toiduliidu ostukäitumise jaeseire uuringust.
  • ST
Sisuturundus
  • 03.09.25, 13:08
Baltikumi suurim turustaja märkab: Sanitex tõi Toidupangale poole aastaga ligi 10 000 kilogrammi abi
Üle kolmekümne aasta turul olnud, 1992. aastal asutatud Baltikumi suurim hulgi- turustus- ja logistikaettevõte Sanitex lõi käed Toidupangaga ja kutsub sama tegema ka teisi ettevõtteid. Poole aastaga on nad abistanud majanduslikult keerulisel ajal abivajajaid pea 10 000 kilogrammi toidu- ja esmatarbekaupadega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele