Uuring: enamik inimesi on valmis soodsa kauba saamise nimel pingutama
Muutunud majanduskeskkond on tugevasti mõjutanud kogu kohalikku kaubandusmaastikku. Inimesed on hädas kasvava hinnatasemega ning see mõjutab otseselt ostujõudlust ja tarbimisharjumusi.
Prisma Peremarketi sortimendidirektor Kaimo Niitaru Foto: Raul Mee
Norstati uuringust selgs, et 67% inimestest on nõus täna kulutama tavapärasest kuni pool tundi rohkem aega külastamaks erinevaid poode, kus on soovitud toodetele parem hind.
Viimasest Kantar Emori ja Toiduliidu ühisest ostukäitumise jaeseire uuringust selgus, et kodumaiste toidukaupade eelistus Eesti tarbijate seas on langenud viimase kümne aasta madalaimale tasemele. Aina suuremaks valiku kriteeriumiks kerkib sooduspakkumine ja odavam hind.
Mõni pood juba tunnetab langust, teine mitte. Kuidas hoida kulusid kokku ja müüke aktiivsena? Kogemust ja nõu jagavad Montonio, e-Selver, maarahvapood.ee, hammas32.ee ning E-Kaubanduse Liit.
Kuna toodete hinnakasv on olnud järks, siis on suurenenud ka tarbijate hinnatundlikus, selgub Kantar Emori ja Toiduliidu ostukäitumise jaeseire uuringust.
Tänavu 100. tegevusaastat tähistav Rentokil on üle maailma tuntud kahjutõrjeettevõte, millel on ligi 100 000 töötajat enam kui 80 riigis. Eestis on Rentokil aidanud toitlustus- ja majutusasutustel ning catering-firmadel korda luua ja hoida juba üle 20 aasta.