• 21.01.25, 11:37

Tüli jätkub: Sportlandi tippjuht plaanib miljonite saamiseks kohtusse minna

Sportlandi Leedu tütarfirma pikaaegne juht Vladas Korsakovas on kaks aastat oodanud allkirja, millega müüa pea 6 miljoni euro eest talle kuuluvad 15% UAB Sportland LT aktsiatest.
Vladas Korsakovase järgmine samm tooks Sportlandile mainekahju ja pea pool miljonit asjatut kulu, hoiatab juhatus
  • Vladas Korsakovase järgmine samm tooks Sportlandile mainekahju ja pea pool miljonit asjatut kulu, hoiatab juhatus
  • Foto: Vladimir Ivanov/Verslo žinios
Sügisel kogunesid Sportland International Groupi aktsionärid Maakri tänava notari juurde üldkoosolekut pidama.

Seotud lood

Uudised
  • 03.01.25, 12:12
TOP 10 lood 2024 | Suurimad maksuvõlglased, kõige kasumlikumad jaekauplejad
Uus aasta on kohal ning on aeg teha kokkuvõtteid möödunud aastast. Oleme pannud kokku 10 lugu, mis on kaubandus.ee lugejaid kõige enam kõnetanud.
Uudised
  • 11.12.24, 12:05
Sportlandi tegevjuht kutsuti juhatusest tagasi
Sportland Eesti tegevjuht Kaidi Kask saatis möödunud nädalal kolleegidele ja koostööpartneritele kirja, kus teavitas, et seoses struktuurimuudatustega on 6. detsember 2024 tema viimaseks tööpäevaks.
Uudised
  • 01.11.24, 13:56
Eesti suuremad moekaupmehed avavad suu: rõivaostja roheline jutt ja ostuotsus ei lähe sageli kokku
Eesti tuntud moe- ja spordirõivastega kauplejajad kommenteerisid kaubandus.ee’le, et rohelise toote eest juurde ei taha Eesti tarbijad maksta – hind paneb ikkagi ostuotsused paika.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele