• 28.01.25, 12:27

Firmade laenunõudlus hüppas aasta lõpus ootamatult kõrgele | Enim laenati kaubanduspindade finantseerimiseks

Detsembris võtsid ettevõtted tervelt kaks korda rohkem pikaajalisi laene, kui võeti eelmisel aastal kuuga keskmiselt.
Kinnisvara- ja ehitussektoris oli laenunõudluse kasv kiire. Silma torkab kaubanduspindade soetamiseks antud suur laenumaht.
  • Kinnisvara- ja ehitussektoris oli laenunõudluse kasv kiire. Silma torkab kaubanduspindade soetamiseks antud suur laenumaht.
  • Foto: Liis Treimann
Ettevõtted laenasid detsembris 626 miljonit eurot pikaajaliste laenude ja liisingute näol. Seda on 263 miljonit eurot rohkem kui eelmisel kuul ja 294 miljonit eurot rohkem kui eelmisel aastal samal ajal, teatas keskpank.

Seotud lood

Uudised
  • 19.11.24, 14:42
EfTEN ostab koos mõjukate Eesti investoritega 129 miljoni eest Kristiine keskuse
Lisatud CityConi kommentaar Rocca al Mare keskuse kohta!
Eesti investoritele kuuluv EfTEN ABC4 OÜ sõlmis täna Soome börsiettevõttega Citycon Oyj-ga lepingu Kristiine keskuse ostuks. Tehing plaanitakse lõpule viia käesoleva aasta lõpuks.
Saated
  • 20.11.24, 13:53
Arakas: pea kõik, kellele Kristiine keskuse pakkumine tehti, tulid kaasa
EFTEN Capitali juhatuse esimees ja fondijuht Viljar Arakas rääkis Äripäeva raadios, et tunneb Kristiine keskuse osanikuringi moodustumise üle suurt heameelt, kuna kokku saavad ka ärimehed, kes omavahel koostööd pole teinud.
Uudised
  • 20.11.24, 16:04
Margus Tinno: Kristiine keskuse tehing näitab turu paranemist
“Kristiine keskuse ost on üle pika aja üks tõeline suurtehing, kus ostjaks ei ole varasemalt varaga seotud osapool,” ütles Colliersi investeeringute nõustamise juhi Margus Tinno. Tema sõnul on tegemist suurepärase tehinguga ning loodab, et turg aktiviseerub peagi veelgi rohkem.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele