Eesti ettevõtteid külastanud saudid: alustame koostööd tarnijatega ja otsime juurde!
Jaanuari lõpus külastas Saudi Araabia suuremate kaubanduskettide äridelegatsioon Eesti toiduettevõtteid. Saudid olid nähtust vaimustuses, alustades eestlastega koostööd mitmel rindel.
Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse (EIS) ja Eesti Toiduainetööstuse Liidu korraldatud visiidi eesmärgiks oli Saudi Araabia äridelegatsioonile tutvustada siinseid toidu- ja joogisektori ettevõtteid, võimalusi ja pakkumisi. Delegatsiooni huviorbiidis olid Eesti toidu innovaatilised lahendused ja kvaliteetsed tooted. Lisaks ettevõtetele kohtusid saudid ka regionaal- ja põllumajandusministri Piret Hartmaniga.
Septembris toimus Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutuse (EIS) korraldatud toidu- ja joogisektori ettevõtete ärimissioon Saudi Araabiasse, millest võttis osa ka edukas snäkitootja Balsnack. Nüüd on ettevõte selle tulemusena jõudnud mitme uue lepinguni.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.