• 07.02.25, 11:31

Laienemine käib täie hooga: Lidl avab kolmanda kaupluse Tartus

20. veebruaril avatakse Tartus aadressil Turu 25 kolmas Lidli kauplus Tartus. Pärast kõnealuse kaupluse avamist on Eestis kokku 16 Lidli kauplust.
Uus Lidli kauplus Turu tänaval
  • Uus Lidli kauplus Turu tänaval
  • Foto: Lidl Eesti
Kauplus on ehitatud keskkonnasäästlikult järgides rahvusvahelise EDGE ehitussertifikaadi nõudeid. Hoone on energiasäästlik ja kasutab ainult roheenergiat. Uuel kauplusel on avar, 1418 ruutmeetrine müügisaal ning laiad vahekäigud mugavaks ostlemiseks.

Seotud lood

Uudised
  • 06.02.25, 15:48
DAVA Foods avas õrrekanala, letil saab munakarp olema pisut kallim
Harjumaal Sahas avas Eesti suurim munatootja Dava Foods uue õrrekanade kanala koos talveaiaga, mille maksumus küündis kokku 1,8 miljoni euroni. Kõnealuse farmi munad saavad poeletil olema pisut kallimad kui puurikanade munad.
Uudised
  • 04.02.25, 14:30
Milline jaekett tõstab palku kõige rohkem? Gross: paljud lubavad, kuid see jääb vaid jutuks
Palgakorrektuurid on ees ootamas pea kõiki ettevõtteid. Saa teada, kas ja kui palju kohalikud Eesti jaeketid töötajate palka tõstavad!
Uudised
  • 24.01.25, 09:49
Lidl Eesti: tõstame märtsist kõikide poetöötajate palku
Lidl Eesti teatas, et tõstab selle aasta 1. märtsist kõikide poetöötajate palka. Kokku suurendatakse Lidl Eesti töötajate palgafondi ligikaudu 1 080 000 euro võrra. Samas avatakse ka mitu uut poodi, kuhu uusi töötajaid värvatakse.
Uudised
  • 16.01.25, 14:41
Lidl Eesti avas Mustamäe teel oma 15. kaupluse
Lidl avas täna Tallinnas aadressil Mustamäe tee 18 uue kaupluse. Mustamäe tee Lidl on teine Lidli kauplus Kristiines ja juba seitsmes Tallinnas. Investeeringu maksumust Lidl ei avaldanud.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele