• 11.02.25, 10:59

DPD Eesti kommertsjuht: pakivedajate turuosas raputusi ei tule

Eesti pakiveoturul on käimas olulised muutused, kus väljapoole suunduvate saadetiste kasv on ületanud siseriikliku mahu kasvu mitmekordselt. Turule on tulnud ka uuemaid pakivedajaid, kuid turuosas ei paista suuri muutusi tulevat.
Pakivedajad peavad aina enam mõtlema, kuidas võimalikult efektiivselt tööd korraldada
  • Pakivedajad peavad aina enam mõtlema, kuidas võimalikult efektiivselt tööd korraldada
  • Foto: DPD Eesti
"Viimase nelja aastaga on pea kolmekordistunud e-kaupmeeste arv, kes saadavad oma pakke Eestist väljapoole. See näitab, et kui kohalikul turul on keerulisemad ajad, siis konkurentsis püsimiseks ja äri jätkusuutlikkuse tagamiseks otsivad ettevõtted võimalusi laieneda välisturgudele,” tõdes DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele