• 11.02.25, 11:19

Psühholoog: klienditeenindaja ei pea olema emotsionaalne prügikast

Iga teenindussituatsioon psühholoogiline mänguplats, kus oluline roll on võimul ja enamasti on see just kliendi käes. Samas ei peaks klienditeenindaja olema prügikast ega psühholoog, kes peaks toime tulema mistahes seisundis inimese, psüühikahäire või vägivallaga.
Äärmiselt emotsionaalne klient
  • Äärmiselt emotsionaalne klient
  • Foto: Unsplash
Psühholoog Kristjan Puusild selgitas, et üheks halvasti käitumise mõjutajaks võib olla ebakvaliteetne teeninduskultuur, kuid ilmselt on selle taga enamasti siiski inimese isiklikud teemad, mida on lihtne teise peal välja elada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.12.25, 11:00
Mis teeb maaletoojast väärt partneri jaekaupmehele?
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele