• 12.02.25, 09:35

Hinnasõda alaku? Selver tuli välja soodsama hinnaklassi toodete sarjaga

Selveri ja Delice'i kaupluste sortimenti lisandusid Skandinaavia white label kaubamärgi First Price tooted, mis on Eestis eksklusiivselt müügil vaid Selveri jaeketis.
First Price toode Selveri letil
  • First Price toode Selveri letil
  • Foto: Jürg Samel
"First Price tootesarja iseloomustab taskukohane hind ja usaldusväärne Skandinaavia kvaliteet. Uus tootesari tugevdab meie soodsama hinnaklassi valikut paljudes igapäevaostude kategooriates," ütles Selveri juht Kristi Lomp.

Seotud lood

Uudised
  • 31.10.22, 15:49
Private label toodete müügid liiguvad toidukettides kasvutrendis
Toidukettide esindajate sõnul on näha, et lisaks niigi soodsamate toodete otsimisele, on tarbijate seas hakanud populaarseks muutuma ka toidukettide omamärgitoodete ostmine.
Saated
  • 17.10.24, 10:13
Jaekaubanduse TOPi juhid tulevikku helgelt ei näe
Äripäeva jaekaubanduse TOPi jõudnud juhid räägivad, kuidas kliente ka keerulisematel aegadel meelitada.
Uudised
  • 21.11.24, 09:37
Kuus prognoosi 2025. aasta toidukaupade hinnamuutustele
Järgmise aasta toiduainete hindu mõjutavad regiooni kõrgeimad energiahinnad, palgasurvest tingitud kasvavad tööjõukulud, tooraine maailmaturu hinnatõusud ning uued maksud ja maksutõusud, tõdesid toidutööstuste ja kaubanduse esindajad Toiduliidu korraldatud pressikonverentsil.
Uudised
  • 01.11.24, 10:18
Rimi juht Kristel Mets: tulu teenimine on äri normaalne osa
On tugev surve tagada tarbijatele taskukohaste hindadega toiduained, mida on Eestis üha raskem pakkuda võrreldes paljude teiste Euroopa riikidega, rääkis Rimi Eesti juht Kristel Mets.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele