• 01.11.24, 10:18

Rimi juht Kristel Mets: tulu teenimine on äri normaalne osa

On tugev surve tagada tarbijatele taskukohaste hindadega toiduained, mida on Eestis üha raskem pakkuda võrreldes paljude teiste Euroopa riikidega, rääkis Rimi Eesti juht Kristel Mets.
Kristel Mets Järveküla Rimi nurgakivi asetamisel
  • Kristel Mets Järveküla Rimi nurgakivi asetamisel
  • Foto: Andras Kralla
Tõusvate kulude ja majanduslanguse tõttu on Eestis toidukaupade jaemüüjate keskmine kasumimarginaal täna vaid 2%, mis sunnib ettevõtteid viimase piirini pingutama, et pakkuda taskukohast, aga kvaliteetset toidukaupa.

Seotud lood

Uudised
  • 30.09.24, 12:32
Rimi tegevjuht Kristel Mets: plaan on kauplusi avada ja sulgeda
Seoses kasvavate tööjõu- ja rendikulude ning maksudega võib kahaneda rõiva- ja elektroonikakaupade käive, mis võib viia mõningate füüsiliste kaupluste sulgemiseni.
Uudised
  • 23.04.24, 12:32
Rimi avas esimese mehitamata poe
Lisatud galerii
Rimi Eesti juhi Kristel Metsa sõnul on tegu täiesti uue lähenemisega nii tehniliste lahenduste kui kliendikogemuse osas.
Saated
  • 22.12.23, 11:16
Rimi juht käibemaksu tõusust: esimene kvartal tuleb raske
Rimi Eesti juht Kristel Mets nentis, et majanduslangus peegeldub ka jaekaubanduses. Uueks aastaks lisab murenoote käibemaksu tõus.
Uudised
  • 31.01.24, 10:24
Rimi tõstab teenindajate põhipalka keskmiselt 9,3%
Rimi Eesti töötajatele toob alanud aasta kaasa olulisi muutusi töötajate tasustamises ja tunnustamises. Rimi investeerib palkade kasvu ligi 3 miljonit eurot. Teenindajate keskmine palk tõuseb 9,3%, kõigil Rimi töötajatel kokku 8%.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele