• 22.12.23, 11:16

Rimi juht käibemaksu tõusust: esimene kvartal tuleb raske

Rimi Eesti juht Kristel Mets nentis, et majanduslangus peegeldub ka jaekaubanduses. Uueks aastaks lisab murenoote käibemaksu tõus.
Rimi juht Kristel Mets tõdeb, et käibemaksu tõus saab jaekaubandusele olema valus. Ta ennustab, et tarbijad kohanevad hinnatõusuga järgmised kaks kuud.
  • Rimi juht Kristel Mets tõdeb, et käibemaksu tõus saab jaekaubandusele olema valus. Ta ennustab, et tarbijad kohanevad hinnatõusuga järgmised kaks kuud.
  • Foto: Erakogu
"Kuna jaekaubandus on komakohtade äri ja marginaal on ettevõtte jaoks paar protsenti, siis käibemaksu tõusu pole meil võimalik enda kanda võtta," ütles Mets Äripäeva raadio hommikuprogrammis.

Seotud lood

Uudised
  • 30.11.23, 14:15
Lugu Jukust ehk kõige olulisem info seoses käibemaksumäära tõusuga
Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät jagab olulisi kaupmehi puudutavaid muudatusi seoses uuest aastast jõustuva käibemaksumäära tõusuga.
Uudised
  • 14.12.23, 15:50
5 küsimust ja vastust uuest aastast tõusva käibemaksumäära kohta
Alates 2024. aasta 1. jaanuarist tõuseb käibemaks kahe protsendi võrra, seniselt 20 protsendilt 22 protsendile. Teatud tingimuste täitmisel on aga lubatud kuni 2025. aasta 31. detsembrini rakendada 20%-list käibemaksumäära.
Saated
  • 02.10.23, 09:28
Coopi juht pelgab: maksutõus võib saata osa kliente Lätti
Praegusest suurem käibemaks ühes aktsiisitõusuga võib suurendada piirikaubandust maapiirkondades, ütles Coop Eesti juht Rainer Rohtla.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele