• 13.02.25, 12:44

Killu Maidla: täna on HoReCa sektoril hea maine, kuid mitte kauaks

Eesti Hotellide ja Restoranide Liidu endine juht Killu Maidla selgitas, et täna on kogu sektoril väga hea maine, kuid kui ettevõtted töötavad ellujäämisrežiimil ja investeeringuteks raha ei ole, ei kesta hea maine kaua.
Killu Maidla
  • Killu Maidla
  • Foto: Krõõt Tarkmeel

Milline on HoReCa sektori üldine seis Eestis?

Seotud lood

TOP
  • 12.02.25, 10:59
Majutusasutuste TOP 86 | “Peale koroonakriisi oleks patt nuriseda”
Hotellide TOP-i esikolmik suudab küll ääri-veeri oma toad täita, kuid kriisidele eelnevaid aegu igatsevad kõik. Majanduskeskkond paneb hotellide peremehi aina loovamaid lahendusi leidma.
Uudised
  • 13.02.25, 10:34
Hotellide ja Restoranide Liidu uus juhatuse esimees on Madis Laid
Eesti Hotellide ja Restoranide Liit valis eile õhtul uue juhatuse, mille esimeheks sai Duco hotellide juht ja üks omanikest Madis Laid.
Uudised
  • 11.02.25, 10:15
Turism elavnes, kuid kriisieelsed numbrid on mägede taga
Ülevaade positiivsetest trendidest Eesti turismis
Statistikaameti poolt avaldatud turismiaasta möödunud aasta andmed kinnitavad, et aastaga kasvas ööbimiste arv kõigilt peamistelt välisturgudelt, jõudes 3,4 miljonilt 3,7 miljonini. Jätkuvalt veavad turismi taastumist ka lähinaabrid ja tugev siseturism.
Saated
  • 12.02.25, 11:46
Esisommeljee: pea kõik tähtsamad Eesti veinikaupmehed lähevad Pariisi
Neil päevil on toimumas Pariisis mainekas veinimess, kuhu lähevad kõik olulisemad Eesti veinikaupmehed, ütles Eesti Sommeljeede assotsiatsiooni president Kristjan Markii.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele