Heateenindus.ee kutsus detsembris ja jaanuaris üles märkama ning tunnustama teenindusjuhte, kelle tubli töö paistab silma nii kolleegidele kui klientidele.

- Enim kiitust saanud teenindusjuhid
Kiituseid kogunes teenindusjuhtidele kes töötavad järgmistes organisatsioonides: Apollo Grupp, Arvo Pärdi Keskus, Baltem AS, Dorpat, Elisa, Eesti Enefit, ERGO, Eesti Kustimuuseum, Eesti Maanteemuuseum, Erasmus+ ja Euroopa Solidaarsuskorpuse Agentuur, Euroapteek,Guidelines OÜ, Jõgeva Spordikeskus, Lillestuudio Kastekann, Linnamäe Peetri Pizza, Matkasport, Maksu- ja Tolliamet, Mykasta OÜ, Nõo Lihatööstuse Esinduspood, Olerex, PERH PZU Kindlustus, Põldma Kaubandus, SEB Pank, Swedbank, Tallinna Teletorn, Tartu Taluturg, Telia, Transpordiamet, V Spaahotell, Viimsi SPA ja Viru Keskus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva konkurentsitihedas ärimaailmas on kliendikogemus muutunud ettevõtte võimaluseks eristuda. Kliendi ja ettevõtte vahelised kokkupuutepunktid mõjutavad otseselt lojaalsust ning rahulolu, mistõttu on iga detail oluline – alates esimesest reklaamist kuni probleemide lahendamiseni.
Klienditeenindus võib olla täis ootamatuid olukordi, mis nõuavad kiiret mõtlemist, empaatiat ja oskust säilitada rahu ka kõige keerulisemates olukordades. Oluline on mõista keerukaid olukordi, lahendada neid professionaalselt ning hoolitseda enda heaolu eest.
Uuringufirma Dive poolt 2024. aasta lõpus läbi viidud valdkonnauuring selgitas taaskord välja parimat teenindust pakkuvad pangad. Hindamised viidi läbi kahes erinevas teeninduskanalis.
Jaekaubanduse TOP kolmiku hõivasid sel aastal sisustus- ja toidukaubad ning ka droonid, kes kõik hoolimata keerulisest ajast peavad mastaapseid laienemisplaane.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.