• 28.02.25, 15:56

Maag Foodi vangerdus viib Ülo Kiviselt töökoha

Maag Grupp teatas liha- ja piimanduskontsernide viimisest ühtse juhtimise alla, mille tõttu jääb tööta pikalt Nordic Milki vedanud Ülo Kivine.
Kaks ametiaega Nordic Milki vedanud Ülo Kivine näeks end tulevikuski toidutööstuses.
  • Kaks ametiaega Nordic Milki vedanud Ülo Kivine näeks end tulevikuski toidutööstuses.
  • Foto: Liis Treimann
Piimatööstusettevõtte Nordic Milk mille alla kuuluvad Tere, Farmi, Deary ja Meieri Transport liidetakse peatselt Maag Food äriüksusega, mis on alates 2023. aastast opereerinud kontserni lihatootmisega seotud ettevõtteid, Eestis näiteks Rakvere, Talleggi ja Rannarootsi kaubamärke.

Seotud lood

Uudised
  • 31.08.23, 17:32
Maag grupi lihatootmist hakkab ühisettevõtte alt juhtima Silver Kaur
Septembrist koonduvad kõik Maag grupile kuuluvad lihatootmise ja -töötlemise üksused sh Rakvere lihakombinaat, Tallegg, Rannarootsi lihatööstus jt ühise ettevõtte Maag Food OÜ alla, mida hakkab juhtima Silver Kaur.
Uudised
  • 21.11.24, 09:37
Kuus prognoosi 2025. aasta toidukaupade hinnamuutustele
Järgmise aasta toiduainete hindu mõjutavad regiooni kõrgeimad energiahinnad, palgasurvest tingitud kasvavad tööjõukulud, tooraine maailmaturu hinnatõusud ning uued maksud ja maksutõusud, tõdesid toidutööstuste ja kaubanduse esindajad Toiduliidu korraldatud pressikonverentsil.
Uudised
  • 22.04.24, 14:21
JÄÄTMEREFORM | Ettevõtja: „KOVid vajavad ringlussevõtu eesmärki.“ Kantsler: „Kõlab hästi, aga...“
Kohalikel omavalitsustel lasub hetkel olmejäätmete liigiti kogumise eesmärk, aga puudub ringlussevõtu eesmärk, tõid toidutootjad ja jäätmekäitlejaid eelmisel nädalal toimunud toiduainetööstuse aastakonverentsil välja olulise probleemi. Muresid on ka aina õhemaks muutuv plastpakend, mida enam õhemaks muuta ei saa, sest siis satub ohtu toote säilimine ja suureneb biojäätmete hulk.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele