• 04.03.25, 15:29

Temu ja Unisend lõid käed

Temu on sõlminud strateegilise partnerluse Unisendiga, et täiustada klientidele pakkide kohaletoimetamise teenuseid Eestis, Lätis ja Leedus.
Temu ja Unisend lõid käed
  • Foto: Unisend
Tänu koostööle saavad Temu Balti riikide kliendid kaupade parema kättetoimetamisteenuse, sealhulgas Unisendi ulatusliku pakiautomaatide võrgustiku kaudu, mis hõlmab kõiki kolme Balti riiki.

Seotud lood

Uudised
  • 26.02.25, 10:38
Smartpost lisas nimesse “I”- nüüdsest ollakse SmartPosti
Smartpost Itella on nüüd SmartPosti. Uus kaubamärk on võetud kasutusele eesmärgiga läheneda veelgi oma emaettevõttele ehk Soome Postile, lisades praegusele nimele „I“. Ühtlasi lõppeb sellega Itella nime kasutamine.
Uudised
  • 11.02.25, 10:59
DPD Eesti kommertsjuht: pakivedajate turuosas raputusi ei tule
Loe, kuidas pakivedajate turuosa Eestis jaguneb!
Eesti pakiveoturul on käimas olulised muutused, kus väljapoole suunduvate saadetiste kasv on ületanud siseriikliku mahu kasvu mitmekordselt. Turule on tulnud ka uuemaid pakivedajaid, kuid turuosas ei paista suuri muutusi tulevat.
Uudised
  • 09.05.24, 18:29
90% Eesti pakiautomaatidest asuvad samas piirkonnas
Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi koostatud analüüsi alusel asub 90% pakiautomaatidest samas piirkonnas ning väga tihti ka üksteisele väga lähedal. Millised olid analüüsi peamised leiud ja järeldused, kirjutab Taavi Kurvits ministeeriumi regionaalarengu osakonnast.
Saated
  • 18.02.25, 14:00
Dropshipping vallutab e‑kaubandust: kiire algusega kaasnevad suured riskid
E-kaubanduse maastikul on dropshipping kujunenud üheks ahvatlevamaks ärimudeliks. Mida see tegelikult tähendab ja millised võimalusi ning riske see nii kaupmeestele kui tarbijatele toob? Saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" selgitatakse lahti dropshippingu põhimõtted, selle populaarsuse kasv ja tarbijakaitse aspektid.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele