• 04.03.25, 15:29

Temu ja Unisend lõid käed

Temu on sõlminud strateegilise partnerluse Unisendiga, et täiustada klientidele pakkide kohaletoimetamise teenuseid Eestis, Lätis ja Leedus.
Temu ja Unisend lõid käed
  • Foto: Unisend
Tänu koostööle saavad Temu Balti riikide kliendid kaupade parema kättetoimetamisteenuse, sealhulgas Unisendi ulatusliku pakiautomaatide võrgustiku kaudu, mis hõlmab kõiki kolme Balti riiki.

Seotud lood

Uudised
  • 26.02.25, 10:38
Smartpost lisas nimesse “I”- nüüdsest ollakse SmartPosti
Smartpost Itella on nüüd SmartPosti. Uus kaubamärk on võetud kasutusele eesmärgiga läheneda veelgi oma emaettevõttele ehk Soome Postile, lisades praegusele nimele „I“. Ühtlasi lõppeb sellega Itella nime kasutamine.
Uudised
  • 11.02.25, 10:59
DPD Eesti kommertsjuht: pakivedajate turuosas raputusi ei tule
Loe, kuidas pakivedajate turuosa Eestis jaguneb!
Eesti pakiveoturul on käimas olulised muutused, kus väljapoole suunduvate saadetiste kasv on ületanud siseriikliku mahu kasvu mitmekordselt. Turule on tulnud ka uuemaid pakivedajaid, kuid turuosas ei paista suuri muutusi tulevat.
Uudised
  • 09.05.24, 18:29
90% Eesti pakiautomaatidest asuvad samas piirkonnas
Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi koostatud analüüsi alusel asub 90% pakiautomaatidest samas piirkonnas ning väga tihti ka üksteisele väga lähedal. Millised olid analüüsi peamised leiud ja järeldused, kirjutab Taavi Kurvits ministeeriumi regionaalarengu osakonnast.
Saated
  • 18.02.25, 14:00
Dropshipping vallutab e‑kaubandust: kiire algusega kaasnevad suured riskid
E-kaubanduse maastikul on dropshipping kujunenud üheks ahvatlevamaks ärimudeliks. Mida see tegelikult tähendab ja millised võimalusi ning riske see nii kaupmeestele kui tarbijatele toob? Saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" selgitatakse lahti dropshippingu põhimõtted, selle populaarsuse kasv ja tarbijakaitse aspektid.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele