• 26.02.25, 10:38

Smartpost lisas nimesse “I”- nüüdsest ollakse SmartPosti

Smartpost Itella on nüüd SmartPosti. Uus kaubamärk on võetud kasutusele eesmärgiga läheneda veelgi oma emaettevõttele ehk Soome Postile, lisades praegusele nimele „I“. Ühtlasi lõppeb sellega Itella nime kasutamine.
Smartpost lisas nimesse “I”- nüüdsest ollakse SmartPosti
  • Foto: Smartposti
E-kaubanduse kasv jätkub ning selleks, et vastata kasvavale nõudlusele ja pakkuda oma klientidele veelgi kõrgemaid teenindusstandardeid, arendatakse oma äritegevust järjepidevalt. Lisaks nimevahetusele on Smartpostil plaanis mitmeid ettevõtmisi.

Seotud lood

Uudised
  • 07.02.25, 09:56
FOTOGALERII: rahvahääletusel selgusid Eesti kõige paremad e-poed
Eesti tarbijad reastasid konkursil „Eesti rahva lemmik e-pood“ parimad veebipoed – kõige rohkem hääli kogus Weekend, tuntud tegijate kõrval kerkis esile ka päris uusi tegijaid.
Uudised
  • 15.01.25, 10:04
E-kaubandus 2025. aastal: milliseid väljakutseid on oodata?
Parem tarbijakogemus ja kõrgemad e-müügimahud – need iseloomustasid e-kaubanduse ettevõtteid 2024. aastal. Ilmselgelt muutub ostjatele e-kaubanduse platvormide kasutamine üha mugavamaks ja harjumuspärasemaks, tõdes SEB kaupmeeste makselahenduste juht Heleriin Pihla.
Uudised
  • 11.12.24, 11:59
Kaks giganti ühinevad: Zalando omandab About You
Zalando ja ABOUT YOU on sõlminud lepingu tegevuste ühendamiseks. Eesmärk on luua ühtne e-kaubanduse ökosüsteem Euroopa moe- ja elustiiliturul, et paremini teenindada kliente ning pakkuda partneritele paremaid koostöövõimalusi.
Uudised
  • 17.12.24, 10:22
Arvamusliidrite küsitlus | Veel rohkem maksuvõlgu, sulgemisi ja ühinemisi kaubanduses
Vinduv majanduskeskkond on pakkunud kaupmeestele sel aastal rohkelt väljakutseid, mis ka tuleval aastal lõppu ei näe. Nii mõnigi kaupleja on sunnitud otsi kokku tõmbama, kasvavad tegijad aga suurendavad turuosa. “Kes hakkama ei saa, peavad otsima väljakutse uuel ärialal,” ütles Jüri Ross.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.05.25, 13:00
Kuidas mõjutab pakitarne e-poe edukust?
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele