Eesti e-kaubanduse turg on viimastel aastatel läbi teinud märkimisväärse muutuse – konkurents on karmistunud ja kliendikogemus on muutunud äri jaoks kriitilise tähtsusega. Tarbijad ootavad üha kiiremat ja sujuvamat teenindust.
Kas Sinu e-pood on valmis tuleviku väljakutseteks ja kasutab kasutajakogemust (UX) teadliku konkurentsieelisena?
7. mail toimuval
E-kaubanduse UX-konverentsil kaardistame, millised kasutajakogemuse ja tehnoloogia suundumused mõjutavad e-kaubandust aastal 2026 ning jagame praktilisi teadmisi ja kogemusi, mida osalejad saavad oma ettevõttes rakendada.
Konverentsile on oodatud kõik e-kaubanduse juhid, e-poodide omanikud, veebiarendajad, UX-eksperdid ja turundusjuhid ning muud valdkonna huvilised.
- Mõistad UX-i mõju müügile, kasumlikkusele ja brändilojaalsusele. Esinejad analüüsivad põhjalikult, kuidas kasutajakogemus otseselt Sinu ettevõtte majandustulemusi mõjutab. Sa saad teada, millised UX-otsused suurendavad ostude arvu ja kordusoste.
- Tuleviku trendid ja tarbijakäitumine. Konverentsil keskendutakse 2025–2026 e-kaubanduse UX trendidele ning arutletakse, kuidas tehnoloogia, regulatsioonid ja tarbijakäitumise muutused UX-i kujundavad. Saad vastused küsimustele, kas Eesti e-poed peavad UX-trendidega sammu ja millist mõju avaldavad Euroopa Liidu regulatsioonid.
- Õpid praktikute kogemustest ja saad koheselt rakendatavaid ideid. Edukad e-poodide juhid, makse- ja tarnelahenduste spetsialistid ning loov- ja andmeanalüüsi eksperdid jagavad oma teadmisi ja praktilisi soovitusi. Näiteks jagab VegePure asutaja ja juht Signe Õunapuu oma e-poe esimese aasta kogemusi.
- Avastad andmetega juhitud UX-i potentsiaali. Saad teada, milliseid andmeid on UX-i parandamiseks tegelikult vaja ja kuidas neid nutikalt kasutada. Arutletakse, kuidas mõõta ja optimeerida UX-i nii, et see toetaks müüki ja kordusoste.
- Leiame lahendusi katkestatud ostude vähendamiseks ja makseprotsessi sujuvamaks muutmiseks. Paneelis "UX, mis müüb" arutatakse muuhulgas makselahenduste olulisust.
- Mõistad mobiili UX-i ja kiiruse tähtsust. Konverentsil käsitletakse, kui palju kliente võib kaduma minna aeglase ja kohmaka mobiiliversiooni tõttu.
- Kuidas optimeerida UX-i kliendilojaalsuse ja pikaajalise kasumlikkuse suurendamiseks? Üks sessioon keskendub just sellele küsimusele, arutledes, kas UX peaks keskenduma ainult müügile või looma ka pikaajalist väärtust.
- Saad ülevaate kiire tarne ja lihtsate tagastuste mõjust kliendilojaalsusele. Paneelis arutlevad Omniva juhatuse esimees Martti Kuldma ja Südameapteegi äriarendusjuht Karl Rooba tarne ja tagastuse teemadel.
- Võimalus luua väärtuslikke kontakte. Konverents pakub suurepärase võimaluse kohtuda teiste e-kaubanduse võtmetegijatega, leida uusi kasvu- ja koostöövõimalusi.
Tutvu
E-kaubanduse UX konverentsi programmiga ning
registreeru kõige soodsama hinnaga kuni 4. aprillini.
Toimumisaeg: 07.05.2025
Toimumiskoht: Tallinn Loomaaia keskkonnahariduskeskus
Investeeri oma ettevõtte tulevikku ja registreeru E-kaubanduse UX-konverentsile 2025 juba täna!
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!