Sel aastal toimub e-kaubanduse tähe konkurss Baltikumis teist korda. Kandidaatide taotlusi asuvad hindama Baltimaade ja Euroopa eksperdid kolme põhikriteeriumi alusel: kasutajakogemus, disain ja tehniline toimivus.
Käesoleva aasta 28. juunil jõustub digiligipääsetavuse direktiiv, mis hakkab kehtima kõigile kaupmeestele. Kuigi ligipääsetavus on olnud avalikus sektoris kohustuslik juba aastaid, laieneb see nüüd ka erasektori toodetele ja teenustele. Mida see tähendab e‑poodidele ja kuidas valmistuda?
Eesti tarbijad reastasid konkursil „Eesti rahva lemmik e-pood“ parimad veebipoed – kõige rohkem hääli kogus Weekend, tuntud tegijate kõrval kerkis esile ka päris uusi tegijaid.
Piiriüleste e-kauplejate maksulaekumine Eestisse on 2024. aasta jooksul 50% suurenenud võrreldes varasema aastaga, mis kinnitab, et varem ei maksnud piiriülesed ettevõtted kogu käibemaksu Eestisse.
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.