• 28.03.25, 10:50

Vipsid teevad Viimsi Kaubanduskeskuse kolm korda suuremaks

Viimsi Kaubanduskeskus alustab aprillis laienemist – senine kaubanduskeskus kasvab pindalalt kolm korda suuremaks. Viimsi keskuse suurim omanik on Mart Vips (osalus 34,48%).
ABC Grupi nõukogu esimees Mart Vips
  • ABC Grupi nõukogu esimees Mart Vips
  • Foto: Vallo Kruuser
Kaubanduskeskuse väiksemad ja suhteliselt võrdsed omanikud on: Mihkel Vips, Siim Vips, Jüri Vips ja Ülle Kukk. Perekond Vipsile kuuluval ABC Grupil on ka hulgimüügiäri Abestock.

Seotud lood

Uudised
  • 27.02.25, 10:21
T1 keskus võtab uuenduskuuriks laenu juurde
T1 keskuse operaatorfirma OÜ Lintgen ja AS LHV Pank uuendasid aasta eest sõlmitud koostöölepingut, millega pank finantseerib T1 uuenduskuuri täiendava 3 miljoni euroga.
Uudised
  • 25.03.25, 10:36
Uuring: Eesti tarbija väärtustab keskkonnasõbralikkust üha vähem
Kantar Emori värskest uuringust selgub, et aina enam on inimesi, kellele ettevõtete roheline mõtteviis ning toodete ja teenuste keskkonnasõbralikkus korda ei lähe. Ka valmidus keskkonnasõbralike toodete-teenuste eest rohkem maksta püsib mõne aasta tagusest madalamal.
Saated
  • 26.03.25, 11:22
Pärnits: Eesti kaupmees ei ole mingi vereimeja, rikkaks on raske saada
Täna on keeruline kaupmeestel mitte pelgalt ebasoodsa majanduskeskkonna tõttu, vaid seetõttu, et Eesti turg on väike ning kaubanduspinda liiga palju.
Uudised
  • 05.03.25, 15:13
Rimi Eesti juht Kristel Mets: tugevdame positsiooni Eesti kaubanduses
Rootsi välisinvestor keeldus 2022 Eesti Vabariiki raha paigutamast. Otsisime ja leidsime uue investori
“Eesti jaekaubandusturg peab lõpuks kosuma hakkama ja näeme, et seis paraneb selle aasta jooksul. Sõltume ka oma peamistest ekspordipartneritest. Eelkõige Rootsi, aga ka Soome turg näitavad häid kosumise märke ning see toob positiivsed noodid ka Eestisse,” ütles Rimi Eesti tegevjuht Kristel Mets.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele