• 25.03.25, 10:36

Uuring: Eesti tarbija väärtustab keskkonnasõbralikkust üha vähem

Kantar Emori värskest uuringust selgub, et aina enam on inimesi, kellele ettevõtete roheline mõtteviis ning toodete ja teenuste keskkonnasõbralikkus korda ei lähe. Ka valmidus keskkonnasõbralike toodete-teenuste eest rohkem maksta püsib mõne aasta tagusest madalamal.
Uuring: Eesti tarbija väärtustab keskkonnasõbralikkust üha vähem
  • Foto: Andras Kralla
Inimesi, kes kalduvad keskkonnahoidlikkust oluliseks pidama, on endiselt selgelt rohkem kui neid, kes seda ei tee. Samas nende osakaal, kes hoiakuliselt ettevõtete keskkonnahoidlikkust pigem oluliseks ei pea, on tõusnud 40%-ni.

Seotud lood

Uudised
  • 01.11.24, 13:56
Eesti suuremad moekaupmehed avavad suu: rõivaostja roheline jutt ja ostuotsus ei lähe sageli kokku
Eesti tuntud moe- ja spordirõivastega kauplejajad kommenteerisid kaubandus.ee’le, et rohelise toote eest juurde ei taha Eesti tarbijad maksta – hind paneb ikkagi ostuotsused paika.
Uudised
  • 26.09.24, 11:23
Mõjukad kliimaeesmärgid: Rimist saab nullheitega toidupoekett
Rimi emafirma ICA Grupp võtab sellest aastast kasutusele teaduspõhised kliimaeesmärgid, et aidata kaasa Pariisi kliimakokkuleppe saavutamisele.
Uudised
  • 16.08.24, 10:00
Sirje Potisepp: Eesti toidutööstuse kasv saab tulla vaid Aasia ja Ameerika toidulaualt
Lühemas perspektiivis ei näe ma ühtegi positiivset arengut, mis aitaks toidusektoril majanduskasvu ergutada, kirjutab Eesti toiduainetööstuse liidu juhataja Sirje Potisepp vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele