• 03.04.25, 09:39

Uuring | Millised väited toodetel kõnetavad enim Eesti tarbijaid?

A. Le Coqi tellitud uuringu eesmärk oli selgitada välja, millised vastutustundlikkusega seotud sõnumid toodetel kõnetavad Eesti tarbijaid kõige enam. Uuringu tulemused näitasid, et tarbijatele on olulisemad sõnumid, mis on seotud tervisliku valiku ning koostisosade ja nende päritoluga.
“Vegan toode” märgistusega toode on edetabelis viimasel kohal
  • “Vegan toode” märgistusega toode on edetabelis viimasel kohal
  • Foto: Liis Treimann
“Sõnumite külluse ajastul soovisime tuvastada võtmetähtsusega väited, mis kõnetavad Eesti tarbijaid kõige paremini, et edastada neile selget ja asjakohast teavet ilma liigse infomürata. Arvestades A. Le Coqi kestlikkusega seotud strateegilisi eesmärke, on äärmiselt oluline, et kõneleme tarbijatega samas keeles. Uuring kinnitas ka meie tootearenduslikku suunda – tervislikud ja lisandväärtusega tooted on täna tarbija jaoks olulisemad kui kunagi varem,” kommenteeris uuringu tulemusi A. Le Coqi kommunikatsioonijuht Mari-Liis Õunapuu.

Seotud lood

Uudised
  • 25.03.25, 10:36
Uuring: Eesti tarbija väärtustab keskkonnasõbralikkust üha vähem
Kantar Emori värskest uuringust selgub, et aina enam on inimesi, kellele ettevõtete roheline mõtteviis ning toodete ja teenuste keskkonnasõbralikkus korda ei lähe. Ka valmidus keskkonnasõbralike toodete-teenuste eest rohkem maksta püsib mõne aasta tagusest madalamal.
Uudised
  • 01.11.24, 13:56
Eesti suuremad moekaupmehed avavad suu: rõivaostja roheline jutt ja ostuotsus ei lähe sageli kokku
Eesti tuntud moe- ja spordirõivastega kauplejajad kommenteerisid kaubandus.ee’le, et rohelise toote eest juurde ei taha Eesti tarbijad maksta – hind paneb ikkagi ostuotsused paika.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele