Premia Tallinna Külmhoone AS kasvatas Nielseni jaeturu-uuringu andmetel mullu jäätisemüüki, kindlustades ligi 40% turuosaga liidripositsiooni Eesti jäätiseturul.
Toiduliidu eestvedamisel valitakse tänavu taas Eesti parimat toiduainet. Populaarsele konkursile on 67 kodumaist tootjat esitanud 155 toodet, mille seast selguvad kategooriate võitjad sel nädalal.
Peamine murekoht on täna tarbimise vähenemine, mis vaevab kõiki Baltikumi ettevõtjaid. Samaaegselt on Eesti tarbija kõige tagasihoidlikum, samas kui lätlased ja leedukad on märksa julgemad ostlejad, rääkis NielsenIQ ärijuht Erlend Villems jaekettide-tootjate-hulgikaupmeeste ühisseminaril.
Tänavu esitati Eesti parima juhi konkursile 104 erinevat tippjuhti pea kõikidest ärivaldkondadest, neist 21 kandidaati kuuluvad kaubanduse ja HoReCa sektoritesse.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.