• 12.03.25, 14:56

Baruto õlu, džinn, snäkid, marjad, DNA-testitud mesi – eestlaste tooted murravad järjest Jaapani kauplustesse

Jaapanis Tokyos toimub märtsi keskel mainekas toidu- ja joogimess Foodex, kus eksponeerivad oma tooteid koguni 11 Eesti ettevõtet.
Kaido Höövelson ehk Baruto oma firma toodanguga.
  • Kaido Höövelson ehk Baruto oma firma toodanguga.
  • Foto: Andres Haabu
Tänavu juba 50. korda toimuvat Foodexi peetakse toidutööstuse väravaks Aasiasse, eelkõige Jaapanisse. Sealsel Eesti ühisstendil osaleb EISi kaasabil juba turule murdnud kui ka alles läbilööki otsivaid ettevõtteid. Tooteid, mida tutvustatakse, on seejuures väga erinevaid: alustades Eesti sumomaadleja Baruto pildiga Põhjala laagriõllest, lõpetades Hiiumaa astelpajumarjade, hinnatud Junimperiumi džinni või DNA-testitud Artisan Honey meega.

Seotud lood

Uudised
  • 10.02.25, 11:01
Ökonomist: ekspordi langus paistab olevat lõppenud
Statistikaameti andmetel vähenes kaupade eksport 2024. aastal eelneva aastaga võrreldes 4% ja import 2%. Kaupadest eksporditi möödunud aastal kõige rohkem elektriseadmeid, kõige rohkem imporditi aga transpordivahendeid.
Uudised
  • 09.01.25, 09:34
Eesti ekspordi kasvu vedasid eelkõige toidukaubad kui ka puit
Eelmise aasta novembris kasvas kaupade eksport aastaga 3%, import jäi samale tasemele, teatas statistikaamet.
Uudised
  • 24.11.23, 10:46
Jaapan ja Ameerika Ühendriigid on eksportturgudena kui öö ja päev
Milliseid väljakutseid ja võimalusi pakuvad ekspordiks Jaapan ja Ameerika Ühendriigid? Oma kogemuslugusid jagavad Siim Nellis Huumist ning Vallo Visnapuu ja Raavo Kullamaa Dipperfoxist.
Uudised
  • 15.07.24, 09:00
Eesti joogitootja plaanib Lõuna-​Koreas müüa 300 000 pudelit aastas
Vahuveini ja alkoholivabade jookide tootja OÜ City Cider on sisenemas Lõuna-Korea turule, kus elab 51 miljonit inimest, lisaks on sihikul Jaapan.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.06.25, 11:58
Digitaalne kliendikaart telefoni rahakotis – lihtne, nutikas ja internetita toimiv
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele