• 12.03.25, 14:56

Baruto õlu, džinn, snäkid, marjad, DNA-testitud mesi – eestlaste tooted murravad järjest Jaapani kauplustesse

Jaapanis Tokyos toimub märtsi keskel mainekas toidu- ja joogimess Foodex, kus eksponeerivad oma tooteid koguni 11 Eesti ettevõtet.
Kaido Höövelson ehk Baruto oma firma toodanguga.
  • Kaido Höövelson ehk Baruto oma firma toodanguga.
  • Foto: Andres Haabu
Tänavu juba 50. korda toimuvat Foodexi peetakse toidutööstuse väravaks Aasiasse, eelkõige Jaapanisse. Sealsel Eesti ühisstendil osaleb EISi kaasabil juba turule murdnud kui ka alles läbilööki otsivaid ettevõtteid. Tooteid, mida tutvustatakse, on seejuures väga erinevaid: alustades Eesti sumomaadleja Baruto pildiga Põhjala laagriõllest, lõpetades Hiiumaa astelpajumarjade, hinnatud Junimperiumi džinni või DNA-testitud Artisan Honey meega.

Seotud lood

Uudised
  • 10.02.25, 11:01
Ökonomist: ekspordi langus paistab olevat lõppenud
Statistikaameti andmetel vähenes kaupade eksport 2024. aastal eelneva aastaga võrreldes 4% ja import 2%. Kaupadest eksporditi möödunud aastal kõige rohkem elektriseadmeid, kõige rohkem imporditi aga transpordivahendeid.
Uudised
  • 09.01.25, 09:34
Eesti ekspordi kasvu vedasid eelkõige toidukaubad kui ka puit
Eelmise aasta novembris kasvas kaupade eksport aastaga 3%, import jäi samale tasemele, teatas statistikaamet.
Uudised
  • 24.11.23, 10:46
Jaapan ja Ameerika Ühendriigid on eksportturgudena kui öö ja päev
Milliseid väljakutseid ja võimalusi pakuvad ekspordiks Jaapan ja Ameerika Ühendriigid? Oma kogemuslugusid jagavad Siim Nellis Huumist ning Vallo Visnapuu ja Raavo Kullamaa Dipperfoxist.
Uudised
  • 15.07.24, 09:00
Eesti joogitootja plaanib Lõuna-​Koreas müüa 300 000 pudelit aastas
Vahuveini ja alkoholivabade jookide tootja OÜ City Cider on sisenemas Lõuna-Korea turule, kus elab 51 miljonit inimest, lisaks on sihikul Jaapan.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele