• 11.04.25, 12:16

Amazon keerab kraani kinni: tellimused Hiinast peatatakse

Amazon on tühistanud mitmete Hiinas ja teistes Aasia riikides toodetud toodete tellimusi, mis viitab sellele, et ettevõte püüab vähendada president Donald Trumpi kehtestatud tariifide mõju, vahendas Bloomberg.
Müüjad seostavad Amazoni poolt tühistatud tellimusi püüdega vähendada Trumpi poolt Hiinale kehtestatud tariifide mõju
  • Müüjad seostavad Amazoni poolt tühistatud tellimusi püüdega vähendada Trumpi poolt Hiinale kehtestatud tariifide mõju
  • Foto: Zumapress.com/Scanpix
Rannatoolide, tõukerataste, konditsioneeride ja muude kaupade tellimused mitmelt Amazoni müüjalt peatati pärast Trumpi 2. aprilli teadet, et ta kavatseb kehtestada tariife enam kui 180 riigis ja territooriumil, sealhulgas Hiinas, Vietnamis ja Tais, ütlesid inimesed Bloombergile. Tühistamise ajastus, millel polnud hoiatust, pani müüjad kahtlustama, et see oli vastus tariifidele.

Seotud lood

Uudised
  • 11.12.24, 11:59
Kaks giganti ühinevad: Zalando omandab About You
Zalando ja ABOUT YOU on sõlminud lepingu tegevuste ühendamiseks. Eesmärk on luua ühtne e-kaubanduse ökosüsteem Euroopa moe- ja elustiiliturul, et paremini teenindada kliente ning pakkuda partneritele paremaid koostöövõimalusi.
Uudised
  • 15.01.25, 10:04
E-kaubandus 2025. aastal: milliseid väljakutseid on oodata?
Parem tarbijakogemus ja kõrgemad e-müügimahud – need iseloomustasid e-kaubanduse ettevõtteid 2024. aastal. Ilmselgelt muutub ostjatele e-kaubanduse platvormide kasutamine üha mugavamaks ja harjumuspärasemaks, tõdes SEB kaupmeeste makselahenduste juht Heleriin Pihla.
Uudised
  • 18.03.25, 14:08
Tõnu Väät: Temust tellitakse sama palju pakke kui Eesti e-poodidest – see on õõvastav
Kui võrrelda Eesti kapitalil põhinevaid ettevõtteid ja Aasia tootjate kaupu vahendavat Temut, siis tellitakse sealt pakke arvuliselt vähemalt sama palju kui Eesti ettevõtetest, rääkis Eesti E-kaubanduse Liidu juht Tõnu Väät.
Uudised
  • 04.03.25, 15:29
Temu ja Unisend lõid käed
Temu on sõlminud strateegilise partnerluse Unisendiga, et täiustada klientidele pakkide kohaletoimetamise teenuseid Eestis, Lätis ja Leedus.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele