• 18.03.25, 14:08

Tõnu Väät: Temust tellitakse sama palju pakke kui Eesti e-poodidest – see on õõvastav

Kui võrrelda Eesti kapitalil põhinevaid ettevõtteid ja Aasia tootjate kaupu vahendavat Temut, siis tellitakse sealt pakke arvuliselt vähemalt sama palju kui Eesti ettevõtetest, rääkis Eesti E-kaubanduse Liidu juht Tõnu Väät.
Eesti E-kaubanduse Liidu juht Tõnu Väät
  • Eesti E-kaubanduse Liidu juht Tõnu Väät
  • Foto: Raul Mee
Eestlased tellisid 2024. aastal pakiautomaatidesse 17 miljonit pakki, mida on 14% ja 2 miljonit pakki rohkem, kui 2023. aastal. Käive kasvas rohkem kui pakkide maht, kuna hinnad on tublisti tõusnud.

Seotud lood

Uudised
  • 18.03.25, 08:00
Kõikidele e-poodnikele: kogu nii vähe andmeid kui võimalik
Isikuandmete töötlemisel peab olema kindel õiguslik alus ja selge eesmärk. E-poed peaksid koguma ainult hädavajalikke andmeid ning vältima liigset infot, järgides minimaalsuse põhimõtet, soovitab andmekaitse inspektsioon.
Saated
  • 19.02.25, 14:57
E-kaubanduse ABC | Kuidas tagada mugav makse ja välkkiire tarne?
Alustava e-kaupleja jaoks on esmatähtis lahendada kaks suurt küsimust: kuidas muuta maksmine võimalikult mugavaks ja kuidas tagada kiire ning sujuv tarne.
Saated
  • 18.02.25, 14:00
Dropshipping vallutab e‑kaubandust: kiire algusega kaasnevad suured riskid
E-kaubanduse maastikul on dropshipping kujunenud üheks ahvatlevamaks ärimudeliks. Mida see tegelikult tähendab ja millised võimalusi ning riske see nii kaupmeestele kui tarbijatele toob? Saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" selgitatakse lahti dropshippingu põhimõtted, selle populaarsuse kasv ja tarbijakaitse aspektid.
Uudised
  • 06.03.25, 11:00
Eesti E-kaubanduse maht kasvab iga kuu vähemalt kümnendiku
Mis riigi e-poodidest tellivad eestlased enim kaupu?
Uus monitooring avab esmakordselt, millises mahus eelistavad eestlased kodumaalt või välismaistest veebipoodidest kaupa tellida.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele