• 18.03.25, 08:00

Kõikidele e-poodnikele: kogu nii vähe andmeid kui võimalik

Isikuandmete töötlemisel peab olema kindel õiguslik alus ja selge eesmärk. E-poed peaksid koguma ainult hädavajalikke andmeid ning vältima liigset infot, järgides minimaalsuse põhimõtet, soovitab andmekaitse inspektsioon.
Kõikidele e-poodnikele: kogu nii vähe andmeid kui võimalik
  • Foto: Unsplash
E-poodides võib andmeid töödelda mitmel erineval eesmärgil, näiteks kauba kohaletoimetamiseks, tellimuse haldamiseks, makse sooritamiseks, kliendikonto loomiseks ja otseturunduspakkumiste saatmiseks jms.

Seotud lood

Uudised
  • 15.01.25, 10:04
E-kaubandus 2025. aastal: milliseid väljakutseid on oodata?
Parem tarbijakogemus ja kõrgemad e-müügimahud – need iseloomustasid e-kaubanduse ettevõtteid 2024. aastal. Ilmselgelt muutub ostjatele e-kaubanduse platvormide kasutamine üha mugavamaks ja harjumuspärasemaks, tõdes SEB kaupmeeste makselahenduste juht Heleriin Pihla.
Uudised
  • 28.02.25, 09:40
Uuring: tarnetel on kriitiline mõju ettevõtete äri- ja majandusedule
Euroopa väike- ja keskmise suurusega ettevõtted (VKE) usuvad, et tarne ja logistikateenuste kvaliteet mõjutab otseselt nende äritegevuse edukust, selgus logistikafirma DPD ärikliendi uuringust. Koguni 86% VKE-dest peab tarneid oma äritegevuse õnnestumisel kriitiliseks teguriks.
  • ST
Sisuturundus
  • 21.11.24, 13:49
Kuidas oma e-poe kulusid allapoole tuua?
E-kaubandus on kiiresti arenev valdkond, kus õige makselahenduse valik võib määrata ettevõtte edu. Eriti oluline on see väiksematele ja keskmise suurusega Eesti ettevõtetele, kes konkureerivad nii kohalike kui ka rahvusvaheliste tegijatega. Coop Panga äriklientide igapäevapanganduse juht Erje Mettas toob välja, kuidas ettevõtted saavad oma makselahenduste valikuga konkurentsis eelise saavutada.
Uudised
  • 26.02.25, 14:25
Macta Beauty asutaja: ilukaubanduses tähendab paigalseis tagasiminekut
Gaselli Kongressil astusid üles Macta Beauty omanikud ja õed Merilyn Veldi ja Gretel Kikkas, kes tõdesid, et ilukaubandus on nagu iluolümpia – konkurente tuleb sadade toodetega iga aasta juurde.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele