• 10.04.25, 10:08

Topauto: autoturu langus sunnib tegema agressiivseid soodustusi

Aasta esimene kvartal näitas Eesti automüügis keskeltläbi 55% langust ning automüüjate prognoosid turu taastumisse teises kvartalis on pigem pessimistlikumad.
Topauto müügijuhi Janek Eskor
  • Topauto müügijuhi Janek Eskor
  • Foto: Topauto
Ebasoodne majanduskeskkond on loonud olukorra, kus kaupmehed on tegemas autodele soodustusi, millega võib täna sõiduki ostmine olla soodsam kui eelmise aasta lõpus enne autode registreerimismaksu kehtima hakkamist.

Seotud lood

Majandustulemused
  • 09.04.25, 17:12
TKM Grupi käive langes, kasum kukkus ehmatavalt
TKM Grupi 2025. aasta esimese kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 214,9 miljonit eurot. Võrreldes 2024. aasta esimese kvartaliga oli langus 3,0%. Maksueelne kasum oli 1,3 miljonit eurot ja see kahanes võrreldes aasta varasema tulemusega 2,5 miljonit eurot.
Uudised
  • 20.02.25, 12:56
2030. aasta autoturu prognoos: suurima kasvu teevad elektriautod
2030. aastal võiks Eesti autoturg tänasest mõnevõrra erineda. Eestimaalaste autopark läheb tagasihoidlikumaks, kusjuures teevad suurima kasvu elektriautod. Autojagamise teenused sõiduvahendi omamise ees edumaad ei saavuta.
Uudised
  • 05.02.25, 15:26
Autoturg langes jaanuaris üle 60 protsendi, luubi all on sooduspakkumised
Eesti uute sõidukite turg alustas 2025. aastat ootuspäraselt rahulikult, kajastades autoturu hooajalisust ning uuest aastast kehtima hakanud automaksu mõju. Jaanuaris registreeriti 66,5% vähem uusi sõidukeid (M1 + N1 kategooriates) võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele