• 09.04.25, 17:12

TKM Grupi käive langes, kasum kukkus ehmatavalt

TKM Grupi 2025. aasta esimese kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 214,9 miljonit eurot. Võrreldes 2024. aasta esimese kvartaliga oli langus 3,0%. Maksueelne kasum oli 1,3 miljonit eurot ja see kahanes võrreldes aasta varasema tulemusega 2,5 miljonit eurot.
Raul Puusepp
  • Raul Puusepp
  • Foto: Andras Kralla
TKM Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp toob esimesest kvartalist rääkides esile endiselt keeruka majanduskeskkonna. Klientide ebakindlust mõjutas nii turbulentne olukord maailmapoliitikas kui ka kohaliku tasandi maksutõusud.

Seotud lood

Uudised
  • 16.01.25, 17:13
TKM Grupi juhatuse esimees: ennustatakse väikest majanduskasvu, ent mina sellesse ei usu
TKM Grupi juhatuse liige Raul Puusepp selgitas, et kuigi majandus on olnud languses, saab grupp lõppkokkuvõttes tulemustega ikkagi rahul olla. Erinevalt optimistlikust ennustustest, et majandus pöördub kasvule, siis Puusepp julgeb selles kahelda.
Majandustulemused
  • 09.04.25, 12:30
Matkasport võttis vastu ulatusliku kahjumi, suleti ka kauplus
Tuntud matka- ja sporditarvete kauplustekett Matkasport võttis möödunud aasta vastu pea veerand miljoni eurose kahjumi. Kulude vähendamiseks suleti ka kauplus.
TOP
  • 22.11.24, 13:40
Saja Eesti parema hulka jõudis 24 kaubandusettevõtet
Neljapäeval avalikustatud Äripäeva Eesti edukamate ettevõtete TOP 100 hulgast moodustasid pea neljandiku kaubandussektori ettevõtted.
TOP
  • 12.02.25, 10:59
Majutusasutuste TOP 86 | “Peale koroonakriisi oleks patt nuriseda”
Hotellide TOP-i esikolmik suudab küll ääri-veeri oma toad täita, kuid kriisidele eelnevaid aegu igatsevad kõik. Majanduskeskkond paneb hotellide peremehi aina loovamaid lahendusi leidma.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele