• 09.05.25, 10:04

UX-ekspert: ligipääsetavus ei vii su e-poodi tippu, aga selle puudumine võib valusalt kätte maksta

Ligipääsetavus ei pruugi e-poele kohe tulu tuua ega anda mõõdetavat konkurentsieelist, kuid selle puudumine võib maksma minna nii maine, leitavuse kui ka kliendi usalduse. Mõnikord ei too ligipääsetavus edu – aga aitab vältida kaotust, selgitas Uxeria tegevjuht, kogenud UX-disainer ja -ekspert Igor Farafonow.
Uxeria tegevjuht, kogenud UX-disainer ja -ekspert Igor Farafonow
  • Uxeria tegevjuht, kogenud UX-disainer ja -ekspert Igor Farafonow
  • Foto: Erakogu
Ligipääsetavus on e-kaubanduses mitmetahuline teema. Numbriliselt mõjutab see suurel määral vaid väga suuri e-kaubanduse platvorme – neid kasutajaid, kes vajavad spetsiaalseid ligipääsetavuslahendusi, on enamikes kategooriates lihtsalt liiga vähe, et nad kajastuksid võtmenäitajates või KPI-des. Samas on ligipääsetavus äri seisukohalt oluline just kaasamise ja eetika vaatenurgast. Nagu ratastoolirada poe ees – enamik ei kasuta, aga nende jaoks, kes kasutavad, muudab see kõike.

Seotud lood

Uudised
  • 09.05.25, 08:00
Kaire Koik: kui sinu e-poes on klientidele erinevad hinnad, ei tule nad kunagi tagasi
Kui rääkida edukast e-poest, siis ei ole olemas üht kindlat valemit, mille abil klientide südamed võita. On aga hulk asju, mis võivad su teekonda kas toetada või juba eos ära rikkuda, rääkis Klick Eesti juhatuse liige Kaire Koik E-kaubanduse UX konverentsil.
Arvamused
  • 29.04.25, 09:55
Eesti kaupmehed ei pea kinni maksma Aasiast tellitud odavate riiete kokku kogumise ja taaskasutuse kulu
Põhjalik ülevaade ka riiete ringmajanduse seadustest ja direktiividest.
Eesti kaupmehed ei pea üksi kinni maksma Aasia e-poodidest tellitud odava riidekauba kokku kogumise ja taaskasutuse täiendavat kulu. Kindlasti on vaja lahendust kolmandatest riikidest pärit madala kvaliteediga ja lühikese elueaga, kuid väga suure jalajäljega riidekauba taaskasutussüsteemiks.
Uudised
  • 08.05.25, 12:35
Homne päev kaubanduses – kas tehisaru korraldab rehvivahetuse ja puhkusereisi?
Digimaksete ja kaardilahenduse pakkuja Visa prognoosi kohaselt teevad 10 aasta pärast märkimisväärse osa meie ostuotsusest ja maksetest AI-assistendid. Näiteks ennustab Visa, et nende Intelligent Commerce lahendus volitab mitte nii kauges tulevikus inimeste eest ostlema AI-agendi, kes sobival hetkel iseseisvalt rehvivahetuse broneerib, tellib otse koju vajaliku nõudepesumasina varuosa või broneerib soojamaapuhkuse hotelli.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.12.25, 13:55
Makseautomaat kui uus müügipunkt: lahendus, mis avab ettevõttele uusi võimalusi
Ettevõtted liiguvad üha enam iseteeninduse suunas ning otsivad lahendusi, mis võimaldaksid teenust laiendada ka seal, kus teenindajat ei ole. Seda toetab makseautomaadi terviklahendus, milles Nixor seob PAX makseterminalid ja NixPay tarkvara üheks töökindlaks ning turvaliseks maksesüsteemiks ning toetab ettevõtet lahenduse kasutuselevõtul ja haldamisel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele