• 08.05.25, 12:35

Homne päev kaubanduses – kas tehisaru korraldab rehvivahetuse ja puhkusereisi?

Digimaksete ja kaardilahenduse pakkuja Visa prognoosi kohaselt teevad 10 aasta pärast märkimisväärse osa meie ostuotsusest ja maksetest AI-assistendid. Näiteks ennustab Visa, et nende Intelligent Commerce lahendus volitab mitte nii kauges tulevikus inimeste eest ostlema AI-agendi, kes sobival hetkel iseseisvalt rehvivahetuse broneerib, tellib otse koju vajaliku nõudepesumasina varuosa või broneerib soojamaapuhkuse hotelli.
Peagi on võimalik rehvivahetust planeerida AI-agendi abil
  • Peagi on võimalik rehvivahetust planeerida AI-agendi abil
  • Foto: Unsplash
Ettevõtte nägemuses hakkavad juba peatselt inimesed kasutama AI-agente, kes otsivad, valivad, ostavad ja haldavad kaupu ja teenuseid nende eest. Tarbija saab eelnevalt paika sättida oma eelistused, soovid ja piirid ning tehisintellekt hoolitseb ülejäänu eest. Nii saab AI valida sulle sobiva uue kampsuni, annab parima puhkusekoha soovituse või täidab ja tellib koduse poenimekirja.

Seotud lood

Uudised
  • 08.05.25, 09:50
E-teenuste ligipääsetavus viib enamate klientideni
E-keskkondade ja e-teenuste ligipääsetavus tähendab võrdsete võimaluste pakkumist erasektori teenuste kasutamiseks kogu elanikkonnale, olenemata nende vanusest, tervislikust seisundist või erivajadusest, rääkis Futuristi UI/UX-disainer ja -strateeg Andres Kostiv.
Uudised
  • 02.05.25, 10:33
Kaubandusekspert: varsti soovitab AI sommeljee poes veini
Kaupmehed seisavad täna nii Eestis kui globaalselt silmitsi väga mitmekülgsete probleemidega - tööjõudu on puudu, kulud suurenevad, palju läheb ka toitu raisku ja kui tehisintellekt kiirelt valdkonda ei sisene, võime me teistest riikidest maha jääda, rääkis kaubandusvaldkonna juht Mark Thompson Baltic Retail Forum konverentsil.
Uudised
  • 17.04.25, 08:30
E-kaubanduse miljardär kehtestas uuteks värbamisteks AI läbikukkumise reegli
Üleilmse e-kaubandusfirma Shopify asutaja ja tegevjuht, miljardär Tobias Lütke kehtestas oma firmas reegli, et uusi töötajaid värvates või investeeringuid taotledes tuleb tiimidel esmalt kaaluda tehisaru ehk AI võimalusi.
Uudised
  • 07.05.25, 10:55
Lido investeeris miljoni uude iseteenindusrestorani
Rotermanni kvartalis avati uus Lido restoran, mis toob Eestisse ainulaadse iseteeninduskontseptsiooni – nüüd saavad kliendid toitu endale ise tõsta. Varasema teenindusmudeli, kus toitu serveerisid töötajad, on asendanud lahendus, mis aitab vähendada toiduraiskamist.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.06.25, 11:58
Digitaalne kliendikaart telefoni rahakotis – lihtne, nutikas ja internetita toimiv
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele