• 07.05.25, 10:55

Lido investeeris miljoni uude iseteenindusrestorani

Rotermanni kvartalis avati uus Lido restoran, mis toob Eestisse ainulaadse iseteeninduskontseptsiooni – nüüd saavad kliendid toitu endale ise tõsta. Varasema teenindusmudeli, kus toitu serveerisid töötajad, on asendanud lahendus, mis aitab vähendada toiduraiskamist.
Lido juhatuse liige Renārs Gulbis, Lido Eesti tegevjuht Helena Laus, Lido Eesti tegevjuht Vilve Tuulmets, Lido Grupi juhatuse esinaine Rita Auziņa
  • Lido juhatuse liige Renārs Gulbis, Lido Eesti tegevjuht Helena Laus, Lido Eesti tegevjuht Vilve Tuulmets, Lido Grupi juhatuse esinaine Rita Auziņa
  • Foto: Oleg Hartsenko
Iseteenindus on Lido vastus tänapäeva tempokale eluviisile. Eesmärk on muuta külastuskogemus sujuvamaks ja luua töötajatele mugavam ning tõhusam töökeskkond. 500-ruutmeetrise restorani rajamisse investeeriti üle miljoni euro.

Seotud lood

TOP
  • 14.02.25, 13:55
Restoranide TOP 129 | “Keskklassi jääb aina vähemaks”
Tänavuse restoranide TOP-i vallutajad tõdevad, et aina vähemaks jääb inimesi, kes väljas söömist endale lubada saavad.
TOP
  • 17.02.25, 14:03
Cateringi TOP 52 | “Suurkliendid ei võta enam toitlustajat, kes rohelist mõtteviisi ei järgi”
Cateringi TOP-i esikolmikul on keerulisest majanduskeskkonnast hoolimata kalendrid täis, kuid väljakutseid jagub toitlustajatel küll ja veel.
Uudised
  • 30.01.25, 12:34
Kiirtoidukettide konkurents Eestis püsib tihe, liidripositsiooni hoiab üks
Socio Uuringukeskuse 2024. aastalõpu küsitlus näitab, et Eesti kiirtoiduturul valitseb tihe konkurents, kus Hesburger, McDonald’s, KFC ja Burger King võistlevad igapäevaselt tarbijate nimel.
Uudised
  • 31.01.25, 10:55
Guido Pärnits: hea teeninduskultuur on iga poe edu võti
Ülemiste keskus tunnustas edukaid keskuses tegutsevaid ettevõtteid ning 2024. aasta parimaks poeks kuulutati pesupood Change Lingerie. Võidu kaalukeelteks said teenindusmonitooringu kõrged tulemused ja käibe kasv. Keskuse eriauhind läks batuudikeskus Trampolinole.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele