Tänavuse restoranide TOP-i vallutajad tõdevad, et aina vähemaks jääb inimesi, kes väljas söömist endale lubada saavad.

- Baltic Restaurants Estonia tegevdirektor Aaro Lode
- Foto: Andras Kralla
Esimene Restorani TOP-i edetabelis on Baltic Restraurants Estonia, kes on seotud igapäevase personali, üliõpilaste, õpilaste, lasteaialaste ja patsientide toitlustusega ning ärikeskuste, tehaste ja parvlaevade lõunarestoranides, kohvikutes opereerimisega.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Hesburgeri uus kiirtoidukett HeseKebab alustab hoogsat laienemist Eestis. Esimene restoran avati septembris Tallinna T1 keskuses, kus tulemused ületavad ootusi – iga päev teenindatakse ligikaudu 200 klienti.
“Noored ei joo! Eriti ajal, mil hoitakse kokku”
Kinnisvaraettevõtjatele Marko Kullile ja Ahti Kiilile kuuluv kokteilibaar Butterfly Lounge teatas möödunud nädalal, et sulgeb jäädavalt oma uksed. Omanikud ise pole kommentare jaganud. Konkurentidele tuli aga uudis menuka kokteilibaari sulgemisest üllatusena.
Hotellide TOP-i esikolmik suudab küll ääri-veeri oma toad täita, kuid kriisidele eelnevaid aegu igatsevad kõik. Majanduskeskkond paneb hotellide peremehi aina loovamaid lahendusi leidma.
Eesti Hotellide ja Restoranide Liit valis eile õhtul uue juhatuse, mille esimeheks sai Duco hotellide juht ja üks omanikest Madis Laid.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.