• 31.01.25, 10:55

Guido Pärnits: hea teeninduskultuur on iga poe edu võti

Ülemiste keskus tunnustas edukaid keskuses tegutsevaid ettevõtteid ning 2024. aasta parimaks poeks kuulutati pesupood Change Lingerie. Võidu kaalukeelteks said teenindusmonitooringu kõrged tulemused ja käibe kasv. Keskuse eriauhind läks batuudikeskus Trampolinole.
Guido Pärnits: hea teeninduskultuur on iga poe edu võti
Ülemiste keskuse juhi Guido Pärnitsa sõnul on just keerulisel ajal eriti tähtis hoida üleval rentnike motivatsiooni. „Iga keskus peab oma rentnikke märkama ja väärtustama nende panust. Kõik see peegeldub ju lõpuks klientide rahulolus ja keskuse üldises edus. Ilma kaupluste ja teenusepakkujateta poleks Ülemiste keskus Tallinna ja Harjumaa elanike seas ülekaalukalt populaarseim ostukoht,“ ütles Pärnits.

Seotud lood

Uudised
  • 30.01.25, 12:34
Kiirtoidukettide konkurents Eestis püsib tihe, liidripositsiooni hoiab üks
Socio Uuringukeskuse 2024. aastalõpu küsitlus näitab, et Eesti kiirtoiduturul valitseb tihe konkurents, kus Hesburger, McDonald’s, KFC ja Burger King võistlevad igapäevaselt tarbijate nimel.
Uudised
  • 17.01.25, 10:46
Vaata, millised pangad pakuvad parimat teenindust
Uuringufirma Dive poolt 2024. aasta lõpus läbi viidud valdkonnauuring selgitas taaskord välja parimat teenindust pakkuvad pangad. Hindamised viidi läbi kahes erinevas teeninduskanalis.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:32
Jaekaubanduse järgmine arenguhüpe ‒ tulevik on kassavabade poodide päralt
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.
Uudised
  • 27.11.24, 15:37
Guido Pärnits: läheb raskemaks, aga investeeringud piirkonda peavad jätkuma
Ülemiste keskuse Rentnike Suurkogul oli tänavu fookuses kaubanduse ja Ülemiste piirkonna tulevikuväljakutsed, milleks on inimeste ostujõu taastamine ning ligipääs linna ühele kiiremini kasvavale piirkonnale ja riigi tähtsaimale transpordisõlmele.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.06.25, 11:58
Digitaalne kliendikaart telefoni rahakotis – lihtne, nutikas ja internetita toimiv
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele