• 29.04.25, 09:55

Eesti kaupmehed ei pea kinni maksma Aasiast tellitud odavate riiete kokku kogumise ja taaskasutuse kulu

Eesti kaupmehed ei pea üksi kinni maksma Aasia e-poodidest tellitud odava riidekauba kokku kogumise ja taaskasutuse täiendavat kulu. Kindlasti on vaja lahendust kolmandatest riikidest pärit madala kvaliteediga ja lühikese elueaga, kuid väga suure jalajäljega riidekauba taaskasutussüsteemiks.
Tekstiiliinsener Kristel Martis analüüsis segadust tekstiilijäätmete majandamisega Eestis.
  • Tekstiiliinsener Kristel Martis analüüsis segadust tekstiilijäätmete majandamisega Eestis.
  • Foto: Krõõt Tarkmeel
Tekstiiliinsener ja moetööstuse professionaal Kristel Martis analüüsis kaubandus.ee teemaveebile saadetud arvamusloos põhjalikult segadust tekstiilijäätmete majandamisega Eestis.

Seotud lood

Uudised
  • 28.04.25, 12:34
Hiina hüperkiirmoe hinnad kerkisid Ameerikas märgatavalt
Ameeriklaste jaoks läksid Sheini ja Temu asjad äsja palju kallimaks, sest USA president Donald Trump lõpetas Hiinast tulevatele väikestele saadetistele kehtiva soodustuse, kirjutab Bloomberg.
Uudised
  • 15.01.25, 10:04
E-kaubandus 2025. aastal: milliseid väljakutseid on oodata?
Parem tarbijakogemus ja kõrgemad e-müügimahud – need iseloomustasid e-kaubanduse ettevõtteid 2024. aastal. Ilmselgelt muutub ostjatele e-kaubanduse platvormide kasutamine üha mugavamaks ja harjumuspärasemaks, tõdes SEB kaupmeeste makselahenduste juht Heleriin Pihla.
Uudised
  • 29.11.24, 13:09
Temu nahaalne tegevus pahandab Eesti kauplejaid
Lisatud Temu kommentaar
Kohati nahaalsete võtetega end ka Eesti kaubandusturule suruv Hiina internetipood Temu teeb kohalikele kaupmeestele tuska, tekitades peale maksumure ka küsimuse, mida hiinlased kõikide meie andmetega teevad.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele