• 15.05.25, 10:32

Coopi käive ja kasum langesid, kuid laienemine jätkub

Eesti jaeketi Coopi eelmise aasta netokäive ulatus 856,1 miljoni euroni, hoides seega turuosa 23,16%.
Coop
  • Coop
  • Foto: Arvo Meeks
“Vaatamata üldisele majanduslikule ebakindlusele ja toidukaupade müügimahtude vähenemisele jätkas Coop investeeringuid kaupluste arendamisse ning klientidele sõbralike hindade pakkumist,” ütles Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimees Rainer Rohtla. Ta tõdes, et Eesti majanduses jätkus 2024. aastal langus, mis pingestas nii tarbijate kui ka kaubanduse olukorda.

Seotud lood

Uudised
  • 07.05.25, 12:13
Toidu- ja esmatarbekaupade müüjate käibe TOP 50 | Eesti tegijad kasvavad täistuuridel
Eesti toidu- ja esmatarbekaupade turu suurimad tegijad on kaotanud hoogu, samas kui väiksemad ja paindlikumad turuosalised kihutavad täistuuridel kasvu suunas, selgus viimases jae- ja hulgimüügi kvartaliraportist.
Uudised
  • 29.04.25, 13:04
Tarmo Hõbe: jaekaubandus on taastumas, aga maksumuudatused võivad tekitada tormi
Eesti jaemüük on statistikaameti andmetel kasvanud neli kuud järjest ja esimene kvartal oli võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kolm protsenti plussis. Kaubandus on mõõnast üle saamas ning ettevaates sõltub palju maksumuudatuste mõjust, ütles T1 keskuse tegevjuht Tarmo Hõbe.
Uudised
  • 14.03.25, 11:06
Sirje Potisepp: koduturul on omamärgitoode saatanast
Kuigi kohalikele tarbijatele on kodumaisus jätkuvalt oluline väärtus, ohustavad jaekettide omamärgitooted Eesti toidujulgeolekut, rääkis Toiduliidu juht Sirje Potisepp jaekettide, tootjate ja hulgikaupmeeste ühisseminaril.
Uudised
  • 14.05.25, 10:04
Maxima: tarnijate taotlused hinnatõusuks jätkuvad täie hooga
Aasta esimese nelja kuuga on Maxima saanud tarnijatelt kokku 134 hinnatõusu taotlust, mis puudutavad ligi 1000 toodet. Kui jaanuaris-veebruaris esitati 84 taotlust enam kui 600 tootele, siis märtsis ja aprillis lisandus veel 50 taotlust ligi 400 tootele. Viimaste kuude hinnatõusutaotluste keskmine ulatus on 15%, jäädes vahemikku 3% kuni 62%.
  • ST
Sisuturundus
  • 02.06.25, 11:58
Digitaalne kliendikaart telefoni rahakotis – lihtne, nutikas ja internetita toimiv
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele