• 14.03.25, 11:06

Sirje Potisepp: koduturul on omamärgitoode saatanast

Kuigi kohalikele tarbijatele on kodumaisus jätkuvalt oluline väärtus, ohustavad jaekettide omamärgitooted Eesti toidujulgeolekut, rääkis Toiduliidu juht Sirje Potisepp jaekettide, tootjate ja hulgikaupmeeste ühisseminaril.
Sirje Potisepp jaekettide-tootjate-hulgikaupmeeste ühisseminaril
  • Sirje Potisepp jaekettide-tootjate-hulgikaupmeeste ühisseminaril
  • Foto: Raul Mee
Kodumaiste toidukaupade ostmine on Eesti inimeste seas täna aegade madalaimal tasemel ning Toiduliidu juht Sirje Potisepp peab seda murettekitavaks trendiks. “Eelmisel majanduskriisil toimus sarnane langus. Raskematel perioodidel on tarbijate fookus mujale suunatud, kuid samas inimeste südames on kodumaisus jätkuvalt oluline väärtus,” rääkis Potisepp.

Seotud lood

Uudised
  • 12.03.25, 15:11
Tarbijad eelistavad odavamat hinda isegi kvaliteedi arvelt
Peamine murekoht on täna tarbimise vähenemine, mis vaevab kõiki Baltikumi ettevõtjaid. Samaaegselt on Eesti tarbija kõige tagasihoidlikum, samas kui lätlased ja leedukad on märksa julgemad ostlejad, rääkis NielsenIQ ärijuht Erlend Villems jaekettide-tootjate-hulgikaupmeeste ühisseminaril.
Saated
  • 28.02.25, 13:47
Kaupmeeste Liidu juht: oleme ettevaatlikult optimistlikud
Kaupmeeste Liidu tegevjuht Nele Peil on eesootava aja osas ettevaatlikult optimistlik, sest ärevatel aegadel ei saa milleski liiga kindel olla.
Arvamused
  • 08.01.25, 11:29
Eesti Toiduliidu juht: käibemaksuerisus langetaks toidu hinda? Ei usu
Toidutööstuse käekäik otsustatakse välisturgudel
Toorainete hind kerkib üleilmselt. Eesti toidutootjatele on oluline, et valitsus ei kehtestaks makse või nõudeid, mis halvendaks nende konkurentsivõimet välisturgudel, kirjutab Toiduainetööstuse Liidu juhataja Sirje Potisepp vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Uudised
  • 07.03.25, 13:57
Tarmo Toiger jaekettide olukorrast: hüpe on näiline, paljusid poode ähvardab sulgemine
Suurtel jaekettidel on kasutuid ruutmeetreid liiga palju, mistõttu on nende konsolideerumine või uste sulgemine vägagi tõenäoline stsenaarium, ütles KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger jaekettide ühisseminaril.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele