Tuntud e-poodi süüdistatakse tarbijate eksitamises, trahv võib ulatuda miljonitesse
Riideid müüva e-poe Shein vastu esitatud kaebustes seisab pikk loetelu veebiplatvormilt avastatud rikkumisi, kui neid ei kõrvaldata, ootab ettevõtet trahv, vahendab Bloomberg Euroopa Liidu ähvardusi.
Singapuri ümber kolinud ettevõtte Shein riiete tootmine Hiinas Guangzhous asuvas tehases. Pahandused on praegu seotud eelkõige Sheini müügiplatvormiga veebis.
Foto: Reuters/Scanpix
Võltsallahindluste reklaamimine, kasutajate ostlema survestamine digitaalsete näpunäidetega, eksitava teabe esitamine toodete kohta ning ettevõtte klienditeenindusega ühenduse võtmiseks vajalike üksikasjade peitmine, seisab Sheini rikkumiste loetelus.
Aastat kokkuvõtvas saates vaatame tagasi lõppevale edukale e‑kaubanduse aastale. Viskame pilgu peale, kuidas läks Eesti kaupmeestel ja kui hoogsalt ostsid tarbijad välismaistest e‑poodidest.
Ühest küljest teeb digiligipääsetav e-pood veebikeskkonna meeldivamaks ja arusaadavamaks kõigile kasutajatele, teisest küljest tähendab see e-poe pidajale lisakulusid, tehnilisi arendusi ja kohati keerukaid regulatiivseid nõudeid, räägiti E-kaubanduse UX konverentsil.
Kui võrrelda Eesti kapitalil põhinevaid ettevõtteid ja Aasia tootjate kaupu vahendavat Temut, siis tellitakse sealt pakke arvuliselt vähemalt sama palju kui Eesti ettevõtetest, rääkis Eesti E-kaubanduse Liidu juht Tõnu Väät.
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.