• 29.05.25, 13:07

Tuntud e-poodi süüdistatakse tarbijate eksitamises, trahv võib ulatuda miljonitesse

Riideid müüva e-poe Shein vastu esitatud kaebustes seisab pikk loetelu veebiplatvormilt avastatud rikkumisi, kui neid ei kõrvaldata, ootab ettevõtet trahv, vahendab Bloomberg Euroopa Liidu ähvardusi.
Singapuri ümber kolinud ettevõtte Shein riiete tootmine Hiinas Guangzhous asuvas tehases. Pahandused on praegu seotud eelkõige Sheini müügiplatvormiga veebis.
  • Singapuri ümber kolinud ettevõtte Shein riiete tootmine Hiinas Guangzhous asuvas tehases. Pahandused on praegu seotud eelkõige Sheini müügiplatvormiga veebis.
  • Foto: Reuters/Scanpix
Võltsallahindluste reklaamimine, kasutajate ostlema survestamine digitaalsete näpunäidetega, eksitava teabe esitamine toodete kohta ning ettevõtte klienditeenindusega ühenduse võtmiseks vajalike üksikasjade peitmine, seisab Sheini rikkumiste loetelus.

Seotud lood

Saated
  • 24.12.24, 14:00
On raske, kuid Eesti e‑kaupmees on hästi kohanenud
Aastat kokkuvõtvas saates vaatame tagasi lõppevale edukale e‑kaubanduse aastale. Viskame pilgu peale, kuidas läks Eesti kaupmeestel ja kui hoogsalt ostsid tarbijad välismaistest e‑poodidest.
Uudised
  • 20.05.25, 16:08
Digiligipääsetav e-pood suurendab kliendibaasi
Ühest küljest teeb digiligipääsetav e-pood veebikeskkonna meeldivamaks ja arusaadavamaks kõigile kasutajatele, teisest küljest tähendab see e-poe pidajale lisakulusid, tehnilisi arendusi ja kohati keerukaid regulatiivseid nõudeid, räägiti E-kaubanduse UX konverentsil.
Uudised
  • 18.03.25, 14:08
Tõnu Väät: Temust tellitakse sama palju pakke kui Eesti e-poodidest – see on õõvastav
Kui võrrelda Eesti kapitalil põhinevaid ettevõtteid ja Aasia tootjate kaupu vahendavat Temut, siis tellitakse sealt pakke arvuliselt vähemalt sama palju kui Eesti ettevõtetest, rääkis Eesti E-kaubanduse Liidu juht Tõnu Väät.
  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele