Kiirmoeketi Zara omanikfirma Inditex teatas kolmapäeval oodatust nõrgemast esimese kvartali müügist ja ka suvehooaja algus on läinud aeglasemalt kui eelmisel aastal.
Kiirmoemüüja Zara tegutseb Eestis frantsiisilepingu alusel Leedu rõivamüügiettevõtte Apranga kaudu.
Foto: Raul_Mee
Hispaania jaemüüja teatas kolme kuu jooksul 8,27 miljardi euro suurusest käibest, mis jäi veidi alla finantsinfofirma LSEG analüütikute prognoositud 8,39 miljardile eurole, kirjutas CNBC.
Rademar on suurima maksuvõlaga rõivamüüja – ajatatud võlg on mitmekordselt suurem kui valdkonna teistel tegijatel. Ettevõttes käivad samaaegselt ka ulatuslikud ümberkorraldused.
Veebipõhise rõivamüüja Zalando müügikäive kosus kolmandas kvartalis 5% ning kasv toimus nii B2C kui ka B2B sektoris. Ettevõte planeerib jätkuvalt investeerida kliendi lojaalsusesse, elustiilipakkumistesse ja logistikasse.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.