Leedu ettevõtte esimese kvartali müügitulu kasvas aastaga 2,2%, 73,8 miljoni euroni. Kui jaanuari ja veebruari tulemus oli kokku 46,9 miljonit eurot, siis märtsi tulemuseks kujunes 26,9 miljonit eurot müügitulu.
Eesti tuntud moe- ja spordirõivastega kauplejajad kommenteerisid kaubandus.ee’le, et rohelise toote eest juurde ei taha Eesti tarbijad maksta – hind paneb ikkagi ostuotsused paika.
Põhjalik ülevaade ka riiete ringmajanduse seadustest ja direktiividest.
Eesti kaupmehed ei pea üksi kinni maksma Aasia e-poodidest tellitud odava riidekauba kokku kogumise ja taaskasutuse täiendavat kulu. Kindlasti on vaja lahendust kolmandatest riikidest pärit madala kvaliteediga ja lühikese elueaga, kuid väga suure jalajäljega riidekauba taaskasutussüsteemiks.
Täna avaldatud uuringu kohaselt ostavad ja viskavad eurooplased ära rohkem riideid, jalatseid ja muid tekstiile kui kunagi varem, see aga avaldab omakorda suuremat survet meie kliimale ja keskkonnale.
Veebruaris jõudis Selveri lettidele esmakordselt Skandinaavia päritolu First Price tootesari, mis on vaid mõne kuuga pälvinud klientide sooja vastuvõtu ja tõestanud end kui tugev täiendus Eesti toidukaupade turul.