• 29.04.25, 11:26

Apranga kasvatas käivet, ent kukkus kasumis

Rõivamüüja Apranga esimene kvartal oli mulluse sama ajaga võrreldes suurema müügituluga, kuid kasumit jäi vähemaks.
Tartu Lõunakeskuses asub üks Apranga kauplus
  • Tartu Lõunakeskuses asub üks Apranga kauplus
  • Foto: Raul Mee
Leedu ettevõtte esimese kvartali müügitulu kasvas aastaga 2,2%, 73,8 miljoni euroni. Kui jaanuari ja veebruari tulemus oli kokku 46,9 miljonit eurot, siis märtsi tulemuseks kujunes 26,9 miljonit eurot müügitulu.

Seotud lood

Uudised
  • 01.11.24, 13:56
Eesti suuremad moekaupmehed avavad suu: rõivaostja roheline jutt ja ostuotsus ei lähe sageli kokku
Eesti tuntud moe- ja spordirõivastega kauplejajad kommenteerisid kaubandus.ee’le, et rohelise toote eest juurde ei taha Eesti tarbijad maksta – hind paneb ikkagi ostuotsused paika.
Arvamused
  • 29.04.25, 09:55
Eesti kaupmehed ei pea kinni maksma Aasiast tellitud odavate riiete kokku kogumise ja taaskasutuse kulu
Põhjalik ülevaade ka riiete ringmajanduse seadustest ja direktiividest.
Eesti kaupmehed ei pea üksi kinni maksma Aasia e-poodidest tellitud odava riidekauba kokku kogumise ja taaskasutuse täiendavat kulu. Kindlasti on vaja lahendust kolmandatest riikidest pärit madala kvaliteediga ja lühikese elueaga, kuid väga suure jalajäljega riidekauba taaskasutussüsteemiks.
Uudised
  • 26.03.25, 16:19
Rõivaste, jalatsite ja muude tekstiilitoodete tarbimine on rekordtasmel
Täna avaldatud uuringu kohaselt ostavad ja viskavad eurooplased ära rohkem riideid, jalatseid ja muid tekstiile kui kunagi varem, see aga avaldab omakorda suuremat survet meie kliimale ja keskkonnale.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele