• 26.03.25, 16:19

Rõivaste, jalatsite ja muude tekstiilitoodete tarbimine on rekordtasmel

Täna avaldatud uuringu kohaselt ostavad ja viskavad eurooplased ära rohkem riideid, jalatseid ja muid tekstiile kui kunagi varem, see aga avaldab omakorda suuremat survet meie kliimale ja keskkonnale.
Rõivaste, jalatsite ja muude tekstiilitoodete tarbimine on rekordtasmel
  • Foto: Liis Treimann
EEA (European Environment Agency) värskeimad andmed näitavad, kui oluline on, et poliitikakujundajad, tööstus ja tarbijad aitaksid kaasa kogu Euroopal loobuda kiirmoetrendist ja näha vajadust toota paremaid ja kvaliteetsemaid tekstiile, mis on kauakestvad ning mida saab taaskasutada, parandada ja ringlusse võtta.

Seotud lood

Uudised
  • 01.11.24, 13:56
Eesti suuremad moekaupmehed avavad suu: rõivaostja roheline jutt ja ostuotsus ei lähe sageli kokku
Eesti tuntud moe- ja spordirõivastega kauplejajad kommenteerisid kaubandus.ee’le, et rohelise toote eest juurde ei taha Eesti tarbijad maksta – hind paneb ikkagi ostuotsused paika.
Uudised
  • 25.03.25, 10:36
Uuring: Eesti tarbija väärtustab keskkonnasõbralikkust üha vähem
Kantar Emori värskest uuringust selgub, et aina enam on inimesi, kellele ettevõtete roheline mõtteviis ning toodete ja teenuste keskkonnasõbralikkus korda ei lähe. Ka valmidus keskkonnasõbralike toodete-teenuste eest rohkem maksta püsib mõne aasta tagusest madalamal.
Uudised
  • 16.01.25, 15:13
5 soovitust kaupmehele hinnatundliku tarbija edukamaks kõnetamiseks
Eestis on kiiresti kasvanud finantstundlike inimeste osakaal, kes otsivad soodsamat hinda, selgus Dentsu Merkury Estonia uuringust. Tarbijate ostukäitumine ja prioriteedid on selgelt muutumas ning kaubanduses tegutsevatel ettevõtetel tuleb nende trendidega arvestada konkurentsis püsimiseks.
Uudised
  • 29.05.24, 11:20
Taani ekspert õpetas, kuidas muuta riik jäätmeid põletavast riigist ringlussevõtvaks riigiks
Taani erineb enamikust Euroopa riikidest oma lähenemises jäätmekorraldusele, avaldas Taani jäätmemajanduse ekspert Niels Bukholt.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.05.25, 13:00
Kuidas mõjutab pakitarne e-poe edukust?
Eesti e-kaubandus elab huvitaval ajal — kliendiootused on muutunud ja rahvusvaheline konkurents kasvanud. DPD Eesti kommertsjuht Janek Kivimurd selgitab, mis tagab tänapäeval õnnestunud ostukogemuse ja kuidas e-kaupmehed saavad suurenenud ootustele vastata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele