• 16.01.25, 15:13

5 soovitust kaupmehele hinnatundliku tarbija edukamaks kõnetamiseks

Eestis on kiiresti kasvanud finantstundlike inimeste osakaal, kes otsivad soodsamat hinda, selgus Dentsu Merkury Estonia uuringust. Tarbijate ostukäitumine ja prioriteedid on selgelt muutumas ning kaubanduses tegutsevatel ettevõtetel tuleb nende trendidega arvestada konkurentsis püsimiseks.
Dentsu Eesti uuringujuht Velli Kütt
  • Dentsu Eesti uuringujuht Velli Kütt
  • Foto: Taavi Liivo
Dentsu Eesti tegevjuht Kaspar Küünarpuu ja uuringujuht Velli Kütt rääkisid, kuidas praegune majanduskeskkond mõjutab kaubandust ja tarbijate valikuid. "Kui on keeruline, tuleb lihtsalt rohkem pingutada," märkis Küünarpuu, rõhutades, et muutused majanduskeskkonnas mõjutavad nii kaupmehi kui ka kliente.

Seotud lood

Arvamused
  • 08.01.25, 11:29
Eesti Toiduliidu juht: käibemaksuerisus langetaks toidu hinda? Ei usu
Toidutööstuse käekäik otsustatakse välisturgudel
Toorainete hind kerkib üleilmselt. Eesti toidutootjatele on oluline, et valitsus ei kehtestaks makse või nõudeid, mis halvendaks nende konkurentsivõimet välisturgudel, kirjutab Toiduainetööstuse Liidu juhataja Sirje Potisepp vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Uudised
  • 31.12.24, 09:22
Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä: kaubanduse konsolideerumine tooks kaasa soodsamad hinnad
Möödunud aasta oli kaubandussektori jaoks küllaltki keeruline, peegeldades Eesti majanduse üldisemaid arenguid. Pikalt kestnud majanduslangus ja tarbijate kindlustunde kukkumine seadsid nii kaupmeestele kui ka klientidele mitmeid proovikive, rääkis Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä.
Uudised
  • 27.12.24, 10:10
Viis soovitust, kuidas e-kaupmees saab kaitsta ennast ja oma kliente
Kaubandusvaldkonnas toimuvad pettused muutuvad tehisintellekti arenedes aina sagedasemaks ja keerukamaks. Seetõttu peavad kaupmehed kasutama uuenduslikke tehnoloogilisi lahendusi, et kaitsta ettevõtet ning oma kliente.
Uudised
  • 17.12.24, 10:22
Arvamusliidrite küsitlus | Veel rohkem maksuvõlgu, sulgemisi ja ühinemisi kaubanduses
Vinduv majanduskeskkond on pakkunud kaupmeestele sel aastal rohkelt väljakutseid, mis ka tuleval aastal lõppu ei näe. Nii mõnigi kaupleja on sunnitud otsi kokku tõmbama, kasvavad tegijad aga suurendavad turuosa. “Kes hakkama ei saa, peavad otsima väljakutse uuel ärialal,” ütles Jüri Ross.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele