• 13.06.25, 11:17

Sinsay avas uue poe, lähikuudel avatakse veel neli kauplust

12. juunil avas uksed uus Sinsay kauplus Tallinnas Stroomi Keskuses. Tegemist on järjekorras 21. Sinsay kauplusega Eestis ning ettevõte jätkab laienemist. Juba lähikuudel on oodata uusi avamisi näiteks Raplas, Narvas, Maardus ja Pärnus.
Värske Sinsay kauplus Stroomi keskuses
  • Värske Sinsay kauplus Stroomi keskuses
  • Foto: LPP
Stroomi Keskuse 2. korrusel asuv 550 ruutmeerine Sinsay kauplus pakub klientidele laia valikut trendikaid, taskukohaseid ja mitmekesiseid tooteid. Uus pood koondab ühte kohta naiste-, meeste- ja lastekollektsioonid, pakkudes rõivaid ning aksessuaare igas vanuses ja igale maitsele.

Seotud lood

Uudised
  • 01.11.24, 13:56
Eesti suuremad moekaupmehed avavad suu: rõivaostja roheline jutt ja ostuotsus ei lähe sageli kokku
Eesti tuntud moe- ja spordirõivastega kauplejajad kommenteerisid kaubandus.ee’le, et rohelise toote eest juurde ei taha Eesti tarbijad maksta – hind paneb ikkagi ostuotsused paika.
Uudised
  • 11.06.25, 11:48
Urmas Sõõrumaa Foorumi kaubanduskeskus alustab miljoneid maksvat mastaapset uuenduskuuri
Suurettevõtja Urmas Sõõrumaa omanduses olev Tallinna südalinna kaubandus- ja büroohoone Foorumi keskus alustab sel suvel mitmete miljonite eurode eest põhjalikku uuenduskuuri ning hakkab kandma nime Artius.
Uudised
  • 11.12.24, 11:59
Kaks giganti ühinevad: Zalando omandab About You
Zalando ja ABOUT YOU on sõlminud lepingu tegevuste ühendamiseks. Eesmärk on luua ühtne e-kaubanduse ökosüsteem Euroopa moe- ja elustiiliturul, et paremini teenindada kliente ning pakkuda partneritele paremaid koostöövõimalusi.
Uudised
  • 24.04.25, 09:59
Guido Pärnits: märts mõjus kainestavalt, ostjad jäid vaoshoituks
Balti regiooni suurimas kaubanduskeskuses Ülemistes möödus aasta algus vaoshoitult ja märts tõi kaupmeestele kainestava reaalsuse. Märtsikuu oli märgatavalt vaiksem kui mullu samal ajal – külastusi oli vähem ja ka kulutused kauplustes olid tagasihoidlikumad, rääkis keskuse juht Guido Pärnits.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele