• 24.04.25, 09:59

Guido Pärnits: märts mõjus kainestavalt, ostjad jäid vaoshoituks

Balti regiooni suurimas kaubanduskeskuses Ülemistes möödus aasta algus vaoshoitult ja märts tõi kaupmeestele kainestava reaalsuse. Märtsikuu oli märgatavalt vaiksem kui mullu samal ajal – külastusi oli vähem ja ka kulutused kauplustes olid tagasihoidlikumad, rääkis keskuse juht Guido Pärnits.
Ülemiste keskus Guido Pärnits
  • Ülemiste keskus Guido Pärnits
  • Foto: Raul Mee
“Kui aasta algus on alati tavapärasest vaiksem, siis märtsikuu näitajad on kainestavad. Inimesed käisid poes selgelt vähem ning kulutasid kauplustes tuntavalt vähem raha, kui näiteks aasta tagasi,” ütles Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits.

Seotud lood

Saated
  • 26.03.25, 11:22
Pärnits: Eesti kaupmees ei ole mingi vereimeja, rikkaks on raske saada
Täna on keeruline kaupmeestel mitte pelgalt ebasoodsa majanduskeskkonna tõttu, vaid seetõttu, et Eesti turg on väike ning kaubanduspinda liiga palju.
Uudised
  • 18.09.24, 12:15
Guido Pärnits: soovin tuua kõik kaubamärgid ühe katuse alla
Keerulisemast majanduslikust perioodist hoolimata on Ülemiste keskuse juht Guido Pärnits positiivne ning seab suuri eesmärke Ülemiste keskuse arendamiseks.
Uudised
  • 03.03.25, 13:14
Rimi ostuharjumuste ülevaade: inimesed käivad tihedamini poes
Kõige populaarsemaks ostupäevaks on reede ning Eestis olid kõige populaarsemad Ülemiste, Lõunakeskuse, Lasnamäe Centrumi, Kaubamajaka ja Sõpruse Rimid.
Uudised
  • 31.01.25, 10:55
Guido Pärnits: hea teeninduskultuur on iga poe edu võti
Ülemiste keskus tunnustas edukaid keskuses tegutsevaid ettevõtteid ning 2024. aasta parimaks poeks kuulutati pesupood Change Lingerie. Võidu kaalukeelteks said teenindusmonitooringu kõrged tulemused ja käibe kasv. Keskuse eriauhind läks batuudikeskus Trampolinole.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele