• 03.03.25, 13:14

Rimi ostuharjumuste ülevaade: inimesed käivad tihedamini poes

Kõige populaarsemaks ostupäevaks on reede ning Eestis olid kõige populaarsemad Ülemiste, Lõunakeskuse, Lasnamäe Centrumi, Kaubamajaka ja Sõpruse Rimid.
Eestis, Lätis ja Leedus moodustab pea 17% ostukorvist puu- ja köögiviljad
  • Eestis, Lätis ja Leedus moodustab pea 17% ostukorvist puu- ja köögiviljad
  • Foto: Raul Mee
Kokku kogunes Rimi Eesti kliendikaardi omanike kontodele üle 5,5 miljoni euro ning nad ostsid keskmiselt 149 erinevat toodet. Aasta analüüs näitas, et kõige aktiivsemad Rimi kliendid on lätlased, kes käivad poes üle kahe korra sagedamini kui eestlased ja leedukad.

Seotud lood

TOP
  • 14.02.25, 12:27
TOP 15 | Kaks suurt jaeketti tegid ägedad tulemused, teised tammuvad paigal
Tänane majanduskeskkond on viinud jaeketid olukorda, kus rebimine käib iga kliendi nimel. Viimase nelja kvartali jooksul on suutnud tulemusi märgatavalt kasvatada vaid üksikud, teistele on osaks saanud paigalseis või suisa langus.
Uudised
  • 04.02.25, 14:30
Milline jaekett tõstab palku kõige rohkem? Gross: paljud lubavad, kuid see jääb vaid jutuks
Palgakorrektuurid on ees ootamas pea kõiki ettevõtteid. Saa teada, kas ja kui palju kohalikud Eesti jaeketid töötajate palka tõstavad!
Uudised
  • 11.12.24, 12:45
Rimi Eesti juht: jaekettide suundumus on praktilisus, ostleja meelitamine on üha keerukam
Loe, millised on suurimad muutused ostukäitumises!
Klientide ostukäitumine on aastate jooksul oluliselt muutunud ning täna juhindutakse eelkõige hinnast, mistõttu seisavad kõik jaeketid suure väljakutse ees, kuidas klienti poodi meelitada.
TOP
  • 14.01.25, 15:59
TOP 25 | Vaata, millised kaupmehed kõige rohkem makse maksid!
Loe, millised jae- ja hulgimüüjad kui ka automüüjad maksid 2024. aasta vältel kõige rohkem makse.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele