Rimi ostuharjumuste ülevaade: inimesed käivad tihedamini poes
Kõige populaarsemaks ostupäevaks on reede ning Eestis olid kõige populaarsemad Ülemiste, Lõunakeskuse, Lasnamäe Centrumi, Kaubamajaka ja Sõpruse Rimid.
Eestis, Lätis ja Leedus moodustab pea 17% ostukorvist puu- ja köögiviljad
Foto: Raul Mee
Kokku kogunes Rimi Eesti kliendikaardi omanike kontodele üle 5,5 miljoni euro ning nad ostsid keskmiselt 149 erinevat toodet. Aasta analüüs näitas, et kõige aktiivsemad Rimi kliendid on lätlased, kes käivad poes üle kahe korra sagedamini kui eestlased ja leedukad.
Tänane majanduskeskkond on viinud jaeketid olukorda, kus rebimine käib iga kliendi nimel. Viimase nelja kvartali jooksul on suutnud tulemusi märgatavalt kasvatada vaid üksikud, teistele on osaks saanud paigalseis või suisa langus.
Loe, millised on suurimad muutused ostukäitumises!
Klientide ostukäitumine on aastate jooksul oluliselt muutunud ning täna juhindutakse eelkõige hinnast, mistõttu seisavad kõik jaeketid suure väljakutse ees, kuidas klienti poodi meelitada.
E-kaubanduse pidev kasv on tõstnud esile vajaduse makselahenduste järele, mis oleksid ühtaegu turvalised, kiired ja mugavad. Pangalink kui kõige populaarsem maksevahend on siinjuures üks olulisemaid tööriistu, mis võimaldab ostjal tasuda otse oma internetipangas, pakkudes samal ajal kaupmeestele tõhusat ja paindlikku viisi maksete kogumiseks.