• 20.06.25, 09:25

Rimi avas Pelgulinnas uuendatud mini-Rimi

19. juunil avas Pelgulinnas uksed uuenduskuuri läbinud 535-ruutmeetrine mini-Rimi kauplus. Uue kontseptsiooni keskmeks on kampaaniariiulid, kust leiab soodushinnaga tooteid.
Värskelt avatud Kolde mini-Rimi
  • Värskelt avatud Kolde mini-Rimi
  • Foto: Rimi Eesti Food
„Eesti inimeste tarbimisharjumused on viimastel aastatel hinnatõusu pärast kiiresti muutunud – kliendid soovivad saada parimat võimalikku kaupa mõistliku hinnaga ning otsivad pidevalt sooduspakkumisi,“ ütles Rimi Eesti tegevjuht Kristel Mets.

Seotud lood

Uudised
  • 17.06.25, 15:17
Coop vähendas ületellimist, parandas toodete saadavust ning hoidis kokku 15 000 töötundi
Coop Eesti Keskühistu on uute süsteemide abil viinud tellimisprotsessid senisest täpsemaks ja sujuvamaks. Tulemused on käegakatsutavad: kauplustes on toodete saadavus tõusnud 95,7 protsendini, laovarude maht on langenud võrreldavates kategooriates 4% ning kuine tööjõukulu on vähenenud ligikaudu 15 000 töötunni võrra. Lisaks on näha paranemist kesklao tarnekindluses ning vähenenud käsitsi tehtavate muudatuste hulk tellimustes.
Uudised
  • 19.06.25, 09:28
Lidl: Euroopas hüpermarketeid suletakse, järg on peagi Eesti käes
Värskest kaubandusuuringust selgub, et kõige kasumlikumad Euroopa jaeketid ei laiuta suurtel pindadel ning müüvad valdavalt omamärgitooteid. Lidliga on need trendid ka Eestisse jõudnud.
Uudised
  • 22.05.25, 13:00
Sirje Potisepp: toiduhind peegeldab keerukat kuluahelat, mitte liigset kasumit
Toidukaupade hinnas ei peegeldu liigkasum, vaid keeruline tarneahel ja sisendite kallinemine igas lülis. METK-i uuringu tõlgendamine, justkui jõuaks tootjani liiga väike osa, jätab tähelepanuta kogu süsteemi kulustruktuuri, rääkis Toiduliidu juht Sirje Potisepp.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele